اسماعیل خلیل زاده

باز هم وعده ای دیگر از رئیس تحمیلی وزیر ورزش به هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج)، کذب و دروغ از آب در آمد.

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در ساعات پایانی 26 آبان ماه 1399 مهمان برنامه فوتبال برتر شبکه سه بود که آن برنامه و حواشی، صحبت ها و اظهار نظرهایی که بین او و سعادتمند(مدیرعامل پیشین استقلال) رخ داد، ناراحتی استقلالی ها را در پی داشت. البته ما متن نوشتاری این خبر را فردای آن روز و در تاریخ 27 آبان منتشر کردیم که می توانید متن کامل خبر حضور خلیل زاده در برنامه فوتبال برتر را از اینجا بخوانید..

 

خلیل زاده در انتهای آن برنامه زنده در پاسخ به محمد حسین میثاقی در خصوص انتخاب مدیرعامل استقلال، مقابل دیدگان میلیون ها بیننده تلویزیونی وعده داد که ظرف 10-15 روز آینده این اتفاق خواهد افتاد و مدیرعامل استقلال معرفی خواهد شد. اما امروز با گذشت بیش از 15 روز از این وعده پوچ، هنوز استقلال مدیرعامل ندارد و خبری هم از انتخاب مدیرعامل برای این باشگاه بزرگ و ریشه دار ایرانی با ده ها میلیون هوادار نیست!

اظهارات خلیل زاده

 

به گزارش استقلال نیوز، متاسفانه مدیریت استقلال سرشار از دروغ و وعده های پوچ و توخالی است و این اتفاق تنها یک دلیل دارد، آن هم اینکه مسئولان ورزش کشور نمی خواهند شاهد موفقیت این باشگاه مردمی در مقابل تیم حکومتی خود باشند.

البته این را هم فراموش نکنیم که وزیر ورزش و معاونانش به جای رسیدگی به امور کلان ورزش کشور و در فوتبال در خصوص سر و سامان دادن به وضعیت مدیرتی سرخابی ها، در حال وارد آوردن فشار حداکثری با ابزارهای سیاسی به باشگاه نساجی برای تغییر میزبانی این تیم مقابل تیم محبوبشان هستند و عدم ثبات مدیریتی باشگاه استقلال باب میل و سیاست کلی وزارت محسوب می شود بنابراین پر واضح است که برای وزارت ورزش گرفتن حق میزبانی از نساجی مهمتر از وضعیت مدیرتی استقلال بوده و خواهد بود.

 

در پایان ثبات و آرامش حق استقلال است و متاسفانه باید یادآور شویم در فوتبال سراسر فساد این روزهای ایران، حق گرفتنی است نه دادنی!

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

آفتی به نام هیات مدیره/ مکتب بزرگ استقلال بازیچه دست بی اخلاقان؛ بگم بگم ها کام هواداران را تلخ کرد

واکنش ها به سیرک محمد حسین میثاقی/ ماهی ها گریه شان دیده نمی شود، حرامزاده ها ذات کثیفشان!

میثاقی و خنده به ریش استقلالی ها/ هیات مدیره خائن و آفتی که وزیر به جان استقلال انداخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار