مدیران دست نشانده وزیر ورزش در استقلال

با مرور کوتاه سال های اخیر به راحتی رد پای تخریبی مدیران وزارت ورزش در تصمیمات فاجعه آمیز مدیریتی در استقلال(تاج) دیده می شود.

  

به گزارش استقلال نیوز، امروز بعد از پیروزی استقلال مقابل نساجی در دیداری سخت و نفسگیر، شاهد طغیان بازیکنان این تیم مقابل مدیریت باشگاه و بی کفایتی این دست نشانده های وزیر ورزش بودیم.(مصاحبه اعتراضی بازیکنان استقلال از اینجا خوانید)

هر روز که فضای مجازی را مرور می کنیم به شکل عجیبی بر حجم شایعه‌سازی‌ها و درج خبرهای دروغ علیه باشگاه استقلال مواجه می‌شویم و با عدم برخورد قاطع و مناسب این گستاخی‌ها در رسانه‌های حاشیه‌ساز رو به فزونی گذاشته است.

از نابود کردن تیم مدعی قهرمانی شفر تا حذف این مربی آلمانی تا عدم پرداخت مطالبات استراماچونی و فراهم کردن شرایط فسخ قرارداد مربی ایتالیایی و فرستادن استقلال مدعی در بحران خودساخته! تا دور زدن فرهاد مجیدی و حاشیه سازی قبل از فینال حذفی کشور و نابود کردن تیمی که می توانست با فرهاد به فینال آسیا برود و اینک گرفتن آرامش کامل از تیم صدرنشین فکری و منتظر اولین فرصت برای اخراج او و دوباره قایم شدن پشت سر یک مربی برکنارشده دیگر...

زمین تمرین، امکانات اولیه، مشکل در تهیه لباس های دوم و سوم تیم، حتی مشکل در تغذیه تیم و عدم پرداخت مطالبات در نوبت وعده داده شده که موجب فراری دادن بازیکنان خارجی مانند میلیچ و نارضایتی شدید بازیکنان ایرانی شد، تا بی حاشیه ترین بازیکن تیم نیز نتواند بر اعصاب خود مسلط باشد.

امروز صدای همه بازیکنان بار دیگر در آمد، مثل دوران مدیران گذشته این سال ها و حالا نوبت مددی و دوستان است ولی هنوز بحران های مدیریتی پا برجاست.

ما هواداران استقلال(تاج) ایران این بار اجازه از دست رفتن این صدرنشینی را نخواهیم داد.

مدیران بی لیاقت و دست نشانده وزارت ورزش باید پاسخگو باشند و پشت سر بازیکن و مربی قایم نشوند.

امروز به شما هشدار می دهیم که هوادار تنها مدیریت را مسئول اتفاقات فاجعه بار کنونی مدیریتی می داند. هر لغزشی در راه قهرمانی مسئولیت نخست را متوجه مدیران می دانیم و این بار تحمل گذشت کردن از بی لیاقتی ها را نداریم اگر نمی خواهید مسئولیت پذیر باشید استعفا دهید و بروید در جای دیگری خدمت کنید.

 

???? به قلم مهدی پریزاد

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته چهاردهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل نساجی: امکانات ما در حد لیگ یک هم نیست!

هفته چهاردهم لیگ برتر/ عبور سخت استقلال از نساجی و بحران؛ محمود، فکری به حال تیم‌های دفاعی کند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار