فرهاد مجیدی

پروژه فریب شماره ۳ وزارت ورزش فعلا با سختکوشی فرهاد مجیدی و شاگردانش با شکست روبرو شد اما همچنان ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، اگر به اتفاقات تلخ مدیریتی این سال ها نگاهی سریع بیندازیم پس از خروج استراماچونی از ایران، علاوه بر ادامه یافتن سومدیریت ها، دو پروژه فریب بزرگ نیز از سوی وزارت و افراد انتصابی اجرایی شد.

اولین آن ها، با مدت ها سرگرم کردن هواداران به دروغ های رنگارنگ، نهایتا با مذاکرات خیالی دوحه به اسم بازگشت استراماچونی به پایان رسید.

در دومین پروژه فریب، بازگشت استراماچونی۲ با بازی احمد سعادتمند در نقش اول، در جهت حذف سرمربی وقت عملیاتی شد و در آستانه مسابقات حساس لیگ قهرمانان آسیا منجر به بی ثباتی دیگری در باشگاه گردید.

و این روزها پس از آغاز جنگ علنی فرهاد مجیدی در چند جبهه با وزارت ورزش، مدیران بی لیاقت و فرصت طلبان بی هویت، از درون وزارت ورزش این کینه عمیقا به دل گرفته شد تا با وجود روزهای پایانی کار دولت، وزارت ورزش با فرهاد مجیدی نیز تسویه حساب کند و صحنه آرایی به شکلی است تا با ایجاد فشارهای مدیریتی و بحران های حداکثری، نهایتا با ناکامی مجیدی و استقلال(تاج) ایران در زمین مسابقه، سرمربی را مقابل موج هواداران خشمگین قرار داده و به خیال خودشان سناریوی حذف تلخی برای مجیدی ایجاد کنند و ضربه آخر را به پیکره مجروح تاج بزرگ، در دوران تاریک خودشان اینگونه زده باشند.

 

پروژه فریب شماره ۳ چه بود؟

پیش از برگزاری بازی تاج مقابل پدیده، شایعاتی که مدتی قبل نیز شنیده شده بود، به شکل جدی تر مطرح شد که برنامه وزارت ورزش، جایگزینی اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران با فرهاد مجیدی است تا به اسم مربی خارجی، برگی‌ را روی میز قرار دهند تا با ناکامی و شکست احتمالی فرهاد مجیدی، احمد مددی مجری این سناریو گردد و انتقام مجموعه وزارت از مجیدی و تاج ایران نیز در این روزهای پایانی ماموریت آن ها انجام گیرد.

اما سختکوشی مجیدی و بازیکنان استقلال(تاج) ایران با وجود کارشکنی های گسترده، با پیروزی تاج مقابل پدیده باعث شد تا پروژه آن ها که با صحبت های پیش از بازی احمد مددی علیه مجیدی در مرحله و فاز عملیاتی جدیدی قرار گرفته بود، فعلا متوقف گردد.

مجیدی به درستی فهمیده است که جواب دشمنان را با همه این کمبود ها، تنها با سختکوشی بیشتر و تلاش چند برابر در میدان مسابقه و با ادامه روند پیروزی ها به بهترین شکل ممکن خواهد داد.

هواداران تاج(استقلال) در این روزهای تلخ ضمن حفظ هوشیاری می توانند، با حمایت های بیش از گذشته، از کادر فنی و بازیکنان، نقش تعیین کننده و تاریخی مقابل این دشمنان آشکار باشگاه پرافتخار تاج ایران ایفا کنند و مقابل اجرای پروژه های کینه ورزانه و برخلاف مصالح و منافع تاج بزرگ ایستادگی کنند.

 

به قلم مهدی پریزاد

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: علی نژاد در جایگاهی نیست در مورد من صحبت کند؛ هر کاری کنید تیم من می برد

افشاگری جدید مجیدی علیه وزارت ورزش و وزیر ارتباطات/ این بار کسانی باید بروند که چنین شرایط اسفناکی برای استقلال رقم زده اند

دیدگاه‌ها  
کریم اجمالی نرماشیر
0 #1 کریم اجمالی نرماشیر 1400-04-04 17:18
فرشته نجات تاجی ها شاه فرهاد مجیدی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار