تیمسار خسروانی

نوشته ای به بهانه جدیدترین توهین های صداوسیما به مردان نیک ورزش ایران، تاج بزرگ و میلیون ها هوادار آن..

 

به گزارش استقلال نیوز، در فوتبال امروز کشور که به اعتراف خود مسئولین فعلی پر از سو مدیریت، آدم های فرصت طلب، فساد های گوناگون در رده های مختلف و... است، بی شک نیازی نیست که از چهره درخشان بهترین مدیر ورزشی تاریخ فوتبال ایران دفاع کرد.

مدیری که خلاصه سند شرافت و پاکدستی آن در میراث ماندگار او و دوستانش یعنی تاج بزرگ به یادگار ابدی باقی مانده است. این مدیر خوشنام ورزش ایران، حتی از اموال تاج چیزی برای خانواده گرامی خودش باقی نگذاشت و این میراث بزرگ را به شکل وقف عام در اختیار مردم‌ ورزشدوست ایران قرار داد تا به زبان خودش، جوانان با ورزش و ترویج آن از پلیدی های روزگار در امان باشند و چه سندی بالاتر از این برای نمایش صفا و پاکدستی یک انسان؟

روزی که روزنامه پیروزی آن چرندیات تخیلی را به اسم تاریخ به شکل ویژه نامه در زمان سالگرد پیروزی انقلاب منتشر کرد و مورد واکنش اعتراضی گسترده اهالی ورزش و مردم قرار گرفت، گروهی خوشبینانه تصور کردند که پیام اعتراضی شنیده شده و تحریف کنندگان تاریخ و لجن نویسان، دیدگاه مسموم رنگی خود را در مورد چهره های خادم ورزش ایران تکرار نخواهند کرد اما قطعا این تصور ساده لوحانه بود چرا که نام تاج و مردان بزرگ آن همچون خاری در گلوی بسیاری همیشه باقی مانده است.

با ورود صداوسیما میلی و سرخ در یک ویژه برنامه نوروز‌ی سال ۱۳۹۹ به تهیه مستند های تخیلی و توهین آمیز، گستاخی به شادروان خسروانی، تاج و میلیون ها هوادار وارد فاز جدیدی شد، چراکه این بار از بودجه عمومی و مرتبط با جیب مردم فیلمی توهین آمیز علیه محبوب ترین چهره ورزشی تاریخ باشگاه تاج ایران و هواداران آن ساخته شد! باز هم واکنش مردمی گسترده و قاطع بود و نشان داد که چه تیمی، حامیانش تنها و تنها مردم هستند و چه تیم و مجموعه ای نورچشمی رسانه رسمی حاکمیت است و این نکته در تاریخ ثبت خواهد شد.

تیرماه ۱۴۰۰، "برنامه داستان های فوتبال"، پخش از دو شبکه مستند و شبکه سه! و باز هم صداوسیما عبرت نگرفت و به این بازی کثیف علیه تاج بزرگ ادامه داد و این بار مجموعه ای که به بهانه یورو ۲۰۲۰ در حال تهیه است به تاج فوتبال ایران و مردان نیک ورزش ایران رحم نکرد! اوج کینه به قدری است که حتی در تهیه برنامه های مرتبط با فوتبال جهان هم باید به ریشه های اصیل افتخار ورزش ایران تبر بزنند اما سخت در اشتباه هستند و این کینه ورزی ها تنها باعث افزایش هوشیاری مردم ایران در مقابل دشمنان حقیقت تاریخ و اصالت این مردم خواهد شد. حالا بروید و دوباره برنامه هایی مانند داستان های تخیلی فوتبال بسازید!

 

 

به قلم مهدی پریزاد

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ چرا به خصوصی سازی سازمان فرهنگی ورزشی تاج(استقلال) ایران در هر دولتی "نه" می گوییم؟

اختصاصی استقلال‌نیوز/ در ستایش نخستین ستاره، نمایش شکوهمند غرور ایرانی و تعصب به رنگ آبی در اولین تاج گذاری آسیایی فوتبال باشگاهی ایران

اختصاصی استقلال نیوز/ مکتب تاج(استقلال)، فراتر از یک باشگاه..

دیدگاه‌ها  
محمدتاجی
0 #1 محمدتاجی 1400-04-09 21:55
سلام چرا شما علیه عبدو. قاتل چیزی. نمی نویسید تو سالگرد پیروزی انقلاب شما هم. واقعیت ها رو علیه کثیف ترین شخص تاریخ ایران وطن فروش ترین فرد بنویسید بنویسید این ساواکی چه میکرده
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار