فرهاد مجیدی

دو هفته سرنوشت‌ساز در انتظار استقلال و هواداران این تیم خواهد بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، پایان جام حذفی برای آبی پوشان به معنای پایان کامل یک فصل فوتبالی نبود، چرا که در یک ماه آینده و در یکی از حساس ترین بازی های لیگ قهرمانان آسیا، باید به مصاف گران ترین تیم فوتبال تاریخ الهلال عربستان صف آرایی کنند.

 

تنها 4 هفته تا این جدال حساس مانده و همین الان زمان از دست رفته و حریف اردوهای پیش از فصل خود را با کیفیت بسیار بالا آغاز کرده و با تیم های مطرح اروپایی بازی دوستانه انجام داده است.

در بهترین حالت بایستی تا لیست بازیکنان مورد نیاز کادرفنی حداکثر ظرف دو هفته تعیین تکلیف شده، خصوصا آنکه مدیریت برخلاف وعده داده شده، حتی مذاکرات با تمدیدی های مورد درخواست فرهاد مجیدی را آغاز نکرده است.

تمدید فوری قراردادها و مهم تر از آن جذب بازیکنان مورد تقاضای کادر فنی باید در اولویت قرار گیرد و همه این ها همان طور که در آخرین صحبت های فرهاد مجیدی نیز اشاره شد، نهایتا در طی دو هفته نیاز به تعیین تکلیف دارد تا حداقل تیم جدید امکان تمرین کردن دو هفته ای پیش از مصاف مقابل الهلال عربستان را داشته باشد.

بدیهی است با توجه به کمبود زمان، تمدیدها و حفظ اسکلت اصلی تیم در کنار تقویت در پست های مورد نیاز کادر فنی از ابتدایی ترین مسائل برای حضور مقابل الهلال عربستان تا بن دندان مسلح است.

آن مقاماتی که مدعی کمک به همه نمایندگان ایرانی در آسیا هستند، حتی نتوانستند از حق میزبانی استقلال(تاج) فوتبال ایران دفاع کنند و تنها امیدواریم در مسیر نقل و انتقالات تیم کارشکنی نشود که به قول خودشان، این بار پای حضور نماینده ایران در آسیا مطرح است، آن هم مقابل کشوری که حداقل در کلام مسئولان، پیروزی بر آن ها اهمیت خاص دارد ولی حرف ها را در عمل قضاوت می کنند.

 

????مهدی‌پریزاد

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

سایت خبری هواداران استقلال

 


مطالب مرتبط:

پیام فرهاد مجیدی پس از شکست در فینال جام حذفی/ در چهارده روز آینده باید به صورت شبانه روزی کار کنیم

فینال جام حذفی/ استقلال برای قهرمانی شانس نداشت؛ داور در برنده شدن فولاد نقشی اساسی داشت

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار