حمید استیلی

بوی تعفن و لجن بازی عده ای قلم فروش فوتبال کشور را فرا گرفته است و مهره ها یک به یک برای برهم زدن آرامش استقلال به خط شده اند!

 

به گزارش استقلال نیوز، امروز حمید استیلی با سناریوی از پیش طراحی شده به بحث دستمزد سرمربی استقلال ورود کرد تا بتواند حاشیه جدید برای تیم استقلال آماده کند.

حمید استیلی پس از دوران فوتبالی توانست از گلی که جواد زرینچه برایش ساخت بهترین استفاده ابزاری را داشته باشد و به ریش فوتبال و هوادارانش بخندد.

او که رگ خواب مسئولین کشور را به خوبی دانسته بود در تمامی تجمعات و گرده همایی های سیاسی حضور به عمل می رساند تا جایی که توانست به کمک یکی از لابی های خود به سکان مدیریتی تیم امید کشورمان برسد. شخصی که در تمام دوران مربیگری و مدیریتی خود حتی از پس نگه داشتن تیمی همچون ملوان بر نیامد!

در اینکه موضوع دستمزد سرمربی استقلال هیچ ارتباطی به او ندارد شکی نیست اما بحث اصلی در این است که چه کسانی به دنبال تخریب استقلال و برهم زدن آرامش این تیم هستند و چرا فدراسیون فوتبال در قبال گستاخی این شخص سکوت کرده است؟

شاید باید قبول کرد که با وجود مهدی تاج(عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس) به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال، انتخاب حمید استیلی و سکوت در قبال رفتارهایش امری طبیعی است.

حمید استیلی چندی پیش در انتخابی تعجب انگیز رضا شاهروی یار غار خود را بدون داشتن هیچگونه سابقه مربیگری به عنوان دستیار زلاکو کرانچار انتخاب کرد و بازهم سکوت فدراسیون فوتبال خروجی این انتصاب بود.

اما پشت پرده اظهارات حمید استیلی بی شک بی ارتباط به باند تیم محبوب دولت نیست.

خبرنگارانی که با هماهنگی کامل و برنامه ریزی شده بهترین مسیرها را برای اهداف خود در نظر می گیرند.

وقتی که استقلال به ساحل آرامش رسیده و  روی کاغذ تا انتهای نیم فصل چند بازی ساده پیش رو دارد چه نقشه و برنامه ای بهتر از حاشیه کشیدن قرارداد سرمربی این تیم؟

چند روزی است که یکی از خبرگزاری ها دولتی در اتفاقی عجیب لحظه به لجظه به سراغ پیشکسوتان استقلال رفته و با طرح سوالات چالشی فضا را برای برهم زدن تمرکز مربیان این تیم آماده می کند.

از پیشکسوتان استقلال انتظار می رود به سادگی در توطئه این روزهای عده ای قلم فروش به بازی گرفته نشوند...

 

وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

دیدگاه‌ها  
محسن
0 #1 محسن 1397-09-07 00:41
آقای ملامین :lol: :lol: :lol: :-* :-* :-* شما برو با بچه ها کارت بازیتو بکن چیکار سرورتت داری آخه
نقل قول کردن
sssssssssssss
+6 #2 sssssssssssss 1397-09-07 00:43
پیشکسوتا تا وقتی دنبال پست هستند و منافعشون اجازه بده از تیم حمایت می کنن وگرنه هیچ کدوم به فکر استقلال یتیم و بی پناه نیستن :cry: :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار