وزیر ورزش پرسپولیسی

وزارت ورزش در شرایطی که استقلال در نیم فصل دوم به گفته بسیاری از کارشناسان میباستی تقویت شود مجددا تضعیف استقلال را همچون ابتدای فصل در دستور کار قرار داده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، باند رسانه ای تیم دوم پایتخت به زودی با طرح مسئله درآمد 60 میلیاردی از نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا فضا را برای حمایت های وزارت ورزش از تیم محبوب خود مهیا خواهند کرد.

این درحالی است که در خوشبینانه ترین حالت این تیم درآمدی در حدود 9 میلیارد تومان کسب خواهد کرد و در مقابل تیم استقلال نیز به دلیل حضور در بین 8 تیم نهایی مبلغی نزدیک به 3/5 میلیارد تومان عایدی خواهد داشت.

اما برنامه ریزی طراحی شده به شکلی پیش خواهد رفت که بحث پیش خور شدن  18 میلیاردی استقلال از اسپانسر فعلی در کنار درآمد تیم رقیب از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان قرار خواهد گرفت تا تمامی اقدامات مربوط به تضعیف احتمالی استقلال و تقویت تیم محبوب وزارت ورزش لاپوشانی شود.

امروز خبری در باشگاه استقلال به بیرون درز کرد که وزارت ورزش مخالفت خود را با تغییر اسپانسر اعلام کرده و خواهان پایبندی به قرارداد میان باشگاه و شرکت ایرانسل است.

این در حالی‌ است که یک شرکت خصوصی طی ملاقات های متعدد خواهان اسپانسری آبی های پایتخت است ولی وزارت ورزش با مخالفت خود سعی به مدیریت صندوق مالی استقلال دارد.آیا شرایط ابتدای فصل مجددا گریبان استقلال را خواهد گرفت؟

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز


 

مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ ترس دشمنان از آرامش استقلال؛ چهار برگ استیلی رو شد!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار