پرچ ژاپن نماد اعتراض هواداران فوتبال

این روزها در تمام شهرهای ایران پرچم کشور ژاپن به عنوان نماد نفرت و اعتراض هواداران فوتبال به تبعیض و بی عدالتی تبدیل شده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، در چند سال اخیر دولت حسن روحانی، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تمام توان خود را در مسیر پیشرفت یک تیم قرار دادند و این حمایت بیش از حد تا جایی پیش رفت که پس از ناکامی تیم مذکور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، در فوتبال ایران موجی از شادی بین هواداران دیگر تیم‌های لیگ برتری به راه افتاد.

شکست سنگین استقلال ایران مقابل العین امارات{با بازیکنان مصدوم‌ فراوان، عدم همکاری تیم امید و...} را به خاطر بیاورید که باعث شادی هواداران تیم پرسپولیس شد و آنقدر این فضا ادامه داشت که فرزند وزیر ورزش نیز ماهیت خود را به خوبی نشان داد!

آن روز نه خبری از حمایت از نماینده ایران بود و نه خبر از وطن فروشی.. اما از آنجایی که رسانه های دولتی را اکثرا خبرنگاران و مدیران منتسب به تیم پرسپولیس تشکیل داده اند، تا جایی که توانستند نمک به زخم هواداران بی‌نوای استقلال پاشیدند.
اما همان قلم بدستان امروز مقابل خوشحالی هواداران ایرانی از باخت تیم محبوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا سینه مظلومیت سپر کرده اند.

بهتر است نگاهی به مطالب خود پس از شکست استقلال مقابل العین در فضای مجازی بیندازند تا مشخص شود چه کسانی لایق واژه وطن فروشی هستند.

خبرگزاری های دولتی بعد آن بازی در صفحات رسمی خود با انتشار پست های همکارانشان به تمسخر استقلال پرداختند، اما امروز نماد اعتراض فوتبال ایران را نهی می کنند.

این فضای کثیف رسانه ای را تمام کنید بهتر است به چرایی تنفر مردم از تیم محبوبتان بپردازید، اگر همچنان در خود وجدانی دارید!


اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ وزیری که موفقیت استقلال را نمی خواهد؛ درآمد ساختگی پرسپولیسی بساط تضعیف استقلال!

اختصاصی استقلال نیوز/ ترس دشمنان از آرامش استقلال؛ چهار برگ استیلی رو شد!

دیدگاه‌ها  
Hossein. A
-6 #1 Hossein. A 1397-09-10 17:04
مامنکراین نیستیم که طرفداران پرسپولیس واستقلال وسپاهان وتراکتورعلیه هم هستندولی آوردن پرچم بیگانه با هرتوضیحی یعنی وطن فروشی، آیاتاحالاشده استقلال به العین والسدباخته یاتراکتوروسپاهان به حریف خارجیشون باختندطرفداران پرسپولیس پرچم تیم خارجی روبیارندورزشگاه؟ماطرفداری ازنماینده کشورمون(استقلال، سپاهان وتراکتور) نمی‌کنیم وشایدخیلی ازمامثل شما ازباخت رقیبمون هم خوشحال بشیم ولی هیچ وقت پرچم کشوربیگانه روبرای سوزاندن رقیبمون استفاده نمی‌کنیم. کاش به جای الگوگرفتن از این حرکات وطن فروشان تراکتوری که ازسابقشون باآوردن پرچم ترکیه وآذربایجان پیداست فقط بیاییم برای هم کری بخونیم. درضمن آوردن پرچم بیگانه هیچ ربطی به تبعیض نداره سعی نکنیدبااین اراجیف خودتونو گول بزنید.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار