دیدار وزیر و پیشکسوتان استقلال

وزیر ارتباطات ادعای وزیر ورزش در خصوص پرداخت کمک ده میلیاردی به باشگاه استقلال را تکذیب کرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، در روزهایی که همانند ابتدای فصول قبل باشگاه بزرگ استقلال(تاج) حال و روز خوبی ندارد پیشکسوتان باشگاه استقلال روز 14 مهر ماه جلسه ای با وزیر ورزش در خصوص مشکلات این تیم برگزار کردند و خواستار شفاف سازی در مورد مسائل این باشگاه شدند.

سلطان علی جباری، جواد قراب، نصراله عبداللهی، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، رضا حسن زاده و امید روانخواه از پیشکسوتان استقلالی حاضر در این جلسه بودند که با مسعود سلطانی فر و مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش به گفت وگو پرداخته و نقطه نظرات خود را به گوش آنها رساندند.

در حالیکه در این نشست وزیر ورزش به پیشکسوتان استقلال اینطور عنوان کرده بود که از طریق وزیر ارتباطات، 10 میلیارد تومان منابع برای پرداخت طلب شفر به استقلال پرداخت شده است و نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد اما آذری جهرمی در پاسخ به پرسش یکی از دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامش این موضوع را قویا تکذیب کرد تا از دروغ بزرگ و خیانتی دیگر از وزیر ورزش و معاونانش به استقلال(تاج) مظلوم رونمایی شود.

جهرمی که همواره در فضای مجازی به کل کل با هواداران استقلال(تاج) پرداخته و یکی از متهمان اصلی عدم پرداخت معوقات این باشگاه توسط اسپانسرهای مخابراتی یعنی همراه اول و ایرانسل است، در پاسخ به کاربری که از او پرسیده بود، واقعا ده میلیارد به باشگاه استقلال داده ای؟ گفت:

با ده میلیارد حداقل پنج دکل مخابراتی جدید احداث می کنم تا حداقل 15 روستای جدید به اینترنت پر سرعت وصل بشه!

تا اینگونه ادعای دروغ و واهی مسعود سلطانی فر را تکذیب کرده و ناخواسته یکی دیگر از خیانت های وزارت ورزش به استقلال را برملا سازد.

آذری جهرمی

به گزارش استقلال نیوز، جالب است وقتی مسئولان ارشد مملکت برای خیانت به استقلال عزم را جزم کرده اند چرا با هم هماهنگ نیستند!؟ دروغی شاخدار از وزیر ورزش برای بستن دهان پیشکسوتان و هواداران استقلال و وقیح تر کردن پرسپولیسی ها که انواع اقسام کمک های غیبی از بیت المال به سویشان سرازیر است ولی کسی از آن خبری ندارد.

این بار می خواهند با دروغ پردازی هایش در مورد کمک های مالی خیالی فضا را علیه استقلال(تاج) کند اما خوشحالیم از اینکه دشمنانمان احمق تر از آنند که خود بدانند!

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ گروکشی تاریخی در وزارت ورزش؛ پرسپولیس محروم شود استقلال را محروم می کنند!

اختصاصی استقلال نیوز/ بازی باخت باخت برای باشگاه بزرگ تاج؛ وزیر اینجوری گل می‌زنه!!

شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار