هادی طباطبایی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نامه اخیر وزارت ورزش به وزارت اطلاعات فرار رو به جلو است آن هم وقتی که مدیران انتسابی وزارت ورزش نقش مهمی در خرید بازیکن بی کیفیت داشته اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرورزشی، در خصوص قانون منع خرید بازیکن خارجی و نامه وزارت ورزش به وزارت اطلاعات، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

    

* منع خرید بازیکن خارجی منطقی نیست

منع خرید بازیکن خارجی به عقیده من این رویه اصلاً منطقی نیست. این قانون باید برای همه به صورت یکسان باشد. چون دلیلی ندارد که ما به خاطر اشتباه مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این دو تیم سخت بگیریم در حالی‎ که همان مدیران را خود وزارت ورزش در این دو باشگاه قرار داده است.

* وزارت ورزش می‌خواهد بگوید مدیران ما خوب بودند

این اقدام وزارت ورزش تغییر دادن صورت مسئله است. وزارت ورزش می‌خواهد بگوید مدیران ما خوب بودند، اما دلال‌ها بد هستند که بازیکن بی‌کیفیت به باشگاه آورده‌اند. در حالی که اگر فرض را بر این بگیریم که مدیرعامل باشگاه نسبت به سطح کیفی بازیکنان شناختی نداشته آیا نفرات دیگر در باشگاه نمی‌توانستند چنین موضوعی را به اطلاع او برسانند؟ پس فلسفه حضور معاون ورزشی، مسئول نقل و انتقالات بازیکن، معاون اجرایی، معاون پشتیبانی، کمیته حقوقی و سایر نفراتی که در باشگاه قرار است به مدیرعامل کمک کنند چیست؟

* انتظار می‌رفت امیر حسین فتحی مؤاخذه شود

اینکه نشد راه حل! شما خودتان مدیری را دو سال در این باشگاه گذاشتید که داد همه را درآورد بعد هم بلافاصله پس از جدایی اش او را در بهترین مجموعه ورزشی ایران به ریاست رساندید. در حالی که انتظار می‌رفت چنین مدیری مؤاخذه شود، اما بهترین پاداش را به او دادید. مدیران بعدی هم یک ماه در میان یا کمتر تغییر کردند تا نفر آخر با پول قرض کردن از این و آن ۱۰ درصد بدهی باشگاه به بازیکنان را بدهد. وقتی مدیریت باشگاه ایراد دارد چرا باید تیم‌ها را از جذب بازیکن خارجی محروم کرد؟

* نامه اخیر وزارت ورزش به وزارت اطلاعات فرار رو به جلو است

وقتی دلال بازیکن را به باشگاه می‌آورد دوست دارد بازیکنانش را بفروشد. وقتی بازیکن بی‌کیفیت است حتماً لابی‌های پشت‌پرده‎ای وجود دارد که فوتبالیست ۳۰ هزار یورویی را با ۴۰۰ هزار دلار جذب می‌کنند، این چه دخلی به ایجنت دارد! نامه اخیر وزارت ورزش به وزارت اطلاعات فرار رو به جلو از اشتباهات خودشان است.

* کار ایجنت فروختن بازیکن است

اصلاً این‌طور نیست که تصور کنیم وزارت ورزش تصمیمی خلق‌الساعه گرفته است. اتفاقاً نامه وزیر به وزارت اطلاعات را خواندم. کار ایجنت فروختن بازیکن است. اگر مدیر آگاه باشد هیچ‌کس نمی‌تواند مربی یا بازیکن بی‌کیفیت به او قالب کند. ممنوع کردن خرید بازیکن برای استقلال یا پرسپولیس در واقع مشخص می‌کند وزارت ورزش می‌خواهد بی‌کفایتی مدیرانش را گردن کس دیگری بیندازد.

* هنر می خواست که دست استقلال را سه سال از جام کوتاه کنند

کار از پیشنهاد گذشته! فقط امیدوارم سازمان بازرسی به این مسائل ورود کند تا مشخص شود چه افرادی با چه اهدافی توانستند ظرف دو، سه سال چنین بلایی را بر سر استقلال بیاورند قبلاً هم گفته‌ام هنر بزرگی می‌خواهد که تیمی سه سال پیاپی در آستانه قهرمانی برود، اما عواملی باعث شوند که این تیم دستش از جام کوتاه بماند.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

کامران منزوی: با قانون منع خرید بازیکن خارجی موافقم؛ روی استعفای خودم اصرار دارم!

پیروز قربانی: در جذب بازیکن خارجی، دلالی صورت می گیرد؛ خصوصی سازی در فوتبال دولتی ما اتفاق نمی افتد

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار