سعید رمضانی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شب قبل بازی به فرهاد مجیدی پیامک دادند مواظب قضاوت سید علی باش و دقیقا این داور نشان داد که بی دلیل آن پیامک نیامده بود.   

        

 به گزارش استقلال نیوز، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با تسنیم به نحوه قضاوت داور بازی فولاد و استقلال اعتراض کرده و در مورد وضعیت باشگاه استقلال، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* به مجیدی پیامک دادند مواظب داور باش!

شب قبل از بازی به فرهاد مجیدی پیغام داده بودند که مراقب باشد. حتی مجیدی به من گفت که اعتراض کنیم، اما گفتم شب قبل از بازی چطور می‌توانیم اعتراض کنیم؟ چیزی هم نبود که مستند باشد و به آن اشاره کرده باشیم. متأسفانه یکسری اتفاقاتی افتاد که بد رقم خورد.

* سختگیری داور تنها روی تیم ما اعمال شد

یک زمانی هست که داور برای هر دو تیم سختگیرانه قضاوت می‌کند، اما شب گذشته این سختگیری تنها روی تیم ما اعمال شد و همین مسئله برای ما شبه‌برانگیز است. فیلم بازی را ببینند که چطور بازیکن استقلال راحت کارت زرد گرفت، اما برای تیم حریف تصمیمی گرفته نمی‌شد. از طرفی، وقتی از قبل ذهنیتی ایجاد کرده باشند، هر اتفاقی در جریان بازی ممکن است ما را عصبی کند.

* اعتراض‌مان را به قضاوت سیدعلی اعلام می کنیم

فکر نمی‌کردم داور مجیدی را اخراج کند. در صحنه‌ای که مجیدی به سمت داور می‌رود، همه چیز عادی است و اتفاقی نیفتاده بود که داور کارت قرمز بدهد. به سیدعلی گفتم چرا کارت قرمز دادی که گفت طبق قانون وقتی سرمربی وارد زمین شود، اخراج خواهد شد. در صورتی که داور باید بازی را کنترل می‌کرد، آن هم وقتی که 10 نفره بودیم. اگر قانونی را می‌خواستند عمل کنند، باید 20 بار به بازیکنان حریف و نیمکت‌شان کارت نشان می‌دادند. این همه نیمکت حریف اعتراض کرد، اما داور واکنشی نشان نداد. ما امروز یا شنبه هفته آینده نامه اعتراضی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم تا اعتراض‌مان را به قضاوت سیدعلی نشان بدهیم.

* غلامی جوان است و تحت تأثیر قرار می‌گیرد

غلامی جوان است و تحت تأثیر قرار می‌گیرد. او اصلا نباید اعتراض می‌کرد، اما یکسری اتفاقاتی می‌افتاد که داور با کوچک‌ترین اعتراض کارت نشان می‌داد. ما قطعا با غلامی صحبت می‌کنیم و درباره‌اش تصمیم می‌گیریم، اما چرا بازیکن باید خیلی راحت با اعتراض اخراج شود؛ آن هم در شرایطی که تیم 10 نفره شده و سرمربی هم اخراج شده است؟

* هر تصمیمی برای غلامی بگیریم درون خانواده است

باید با مدیریت باشگاه صحبت کنیم و درباره غلامی تصمیم بگیریم، اما هر تصمیمی که گرفته شود، درون خانواده است. خیلی اتفاقات در کمیته انضباطی باشگاه افتاده و بچه‌ها این موضوع را می‌دانند و قرار نیست مسائل خانواده را پر و بال بدهیم، اگرچه این اتفاقات باعث می‌شود که تیم ضربه بخورد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

سعید رمضانی: در جلسه دیروز هم قسم شدیم برای موفقیت استقلال تلاش کنیم؛ برای برد به اهواز می رویم

سعید رمضانی: دو بازی تدارکاتی به میزبانی تیم ما انجام می‌شود؛ هنوز مکان بازی ما با فولاد را نمی دانیم!

سعید رمضانی: رابطه من و مجیدی باعث پیشنهاد معاونت استقلال شد؛ وقت کافی برای قبول پیشنهاد معاونت ندارم

سعید رمضانی: در کشور ما فکر همه چیز هستیم جز سلامتی جامعه؛ خیال هواداران راحت، دیاباته برمی گردد

سعید رمضانی: جلسه امروز بررسی مشکلات استقلال بود؛ قبل عید بازیکنان شارژ مالی می شوند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار