گودرز حبیبی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: احمد سعادتمند آنقدر درگیر طرح های اقتصادی شده که حواسش به نتایج بد استقلال نیست و فکری به حال این وضع تیم نمی کند.

به گزارش استقلال نیوز ، گودرز جبیبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وضعیت آبی پوشان و عدم نتیجه گیری استقلال در این هفته ها، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* نتایج استقلال در نیم فصل دوم اسفبار است

نتایج استقلال در نیم فصل دوم اسفبار است و ما پیشکسوتان جایی برای دفاع از این نتایج و این نحوه بازی نمی‌بینیم. از شرایط تیم ناراضی هستیم و متاسفانه امیدی هم به بهبود شرایط فنی و کیفی این تیم نداریم.مدتهاست مبنای موفقیت این تیم تنها شده توانایی‌های فردی یکی دو بازیکن مثل دیاباته و قائدی و همه برنامه‌های فنی هم شده رساندن توپ‌های بلند به دیاباته. هفته‌هاست که از این تیم تنوع تاکتیکی نمی‌بینیم و این اصلا خوب نیست.

* سکوت مدیریت باشگاه آزار دهنده است

برای من عجیب است در این روزهایی که تیم خوب بازی نمی‌کند و خوب نتیجه نمی‌گیرد، مدیریت باشگاه هم سکوت پیشه کرده تا این سکوت بیشتر آزار دهنده باشد. به نظر می‌رسد مدیریت خرج خود را از تیم فنی جدا کرده و چنین تصور می‌کند که این ناکامی‌ها برای سرمربی و تیمش است. در حالی که اینگونه نیست و اگر ناکامی هست، برای کل مجموعه تیم به خصوص تیم مدیریتی هم لحاظ می‌شود و در نهایت این تیم مدیریتی و مدیرعامل است که باید پاسخگوی ناکامی‌های فنی هم باشد.

* سعادتمند اینقدر درگیر طرح اقتصادی شده نتایج بد را نمی بیند 

این بد نیست که مدیرعامل ما طرح های اقتصادی اش را پیش می‌برد، اما همیشه در فوتبال همه اولویت ها بعد از نتیجه گیری است. متاسفانه آنچه من می بینم این است که مدیرعامل آنقدر سرگرم طرح های اقتصادی است که از مسائل فنی تیم غافل شده است. مدیرعامل باید در مقابل سرمربی قاطعیت داشته باشد چرا که به هرحال مسئول اول نتایج هر تیمی  مدیرعامل است.

* استقلال سهمیه بگیرد کار بزرگی کرده است

اگر این تیم بتواند در این فصل از جدول لیگ برتر سهمیه آسیا بگیرد دست به کار بزرگی زده است چون روندی که من در تیم مشاهده می‌کنم، روند سهمیه گرفتن هم نیست. در جام حذفی هم راه ساده‌ای در پیش نداریم و با این که نزدیک به مراحل پایانی کار هستیم، اما باز هم راه دشواری تا قهرمانی در پیش رو قرار دارد.

* پرسپولیسی ها قهرمانی را مدیون تضعیف تیم های دیگر هستند

با احترام به پرسپولیس و هواداران این تیم، باید بگویم آنها این قهرمانی را بیشتر باید مدیون ضعیف شدن رقبا باشند تا دیگر عوامل. البته که می گویم پرسپولیس یکی از تیم هایی بود که در این فصل شایسته قهرمانی بود اما اگر استراماچونی از استقلال نمی رفت و گل محمدی را از شهرخودرو جدا نمی کردند و به پرسپولیس نمی آوردند و آن اتفاقات هم برای سپاهان نمی افتاد، آیا پرسپولیس به این راحتی و به این زودی می توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد؟

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

گودرز حبیبی: استقلال هم از تعطیلی مسابقات لطمه دید؛ هواداران به باشگاه و مدیریت جدید آن اعتماد کنند

گودرز حبیبی: تیمی درست کردند که در حد نام استقلال نیست؛ چک های حامیان مالی ما وصول نمی شود!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار