چند خبر کوتاه از استقلال

دو بازیکن کلیدی تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت قادر به حضور در تمرینات و حتی بازی روز پنج‌شنبه مقابل شاهین شهرداری بوشهر نیستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، دکتر کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال،در گفتوگو با سایت رسمی باشگاه در خصوص مصدمیت روزبه چشمی و علی کریمی گفت این دو بازیکن قطعا به دیدار حساس مقابل شاهین بوشهر نخواهند رسید.

                             

* دکتر کاوه ستوده: کریمی و چشمی قطعا مقابل شاهین بوشهر غایب خواهند بود

دکتر کاوه ستوده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره مصدومیت علی کریمی و روزبه چشمی، گفت: بعد از بازی با پیکان، آقایان علی کریمی و روزبه چشمی اظهار احساس درد داشتند و بلافاصله اقدامات تشخیصی و بالینی از این دو بازیکن انجام شد و مشخص شد که علی کریمی از ناحیه عضله چهار سر ران دچار کشیدگی شده و روزبه چشمی هم از ناحیه عضله همسترینگ پشت پا، دچار آسیب جدی شده است.

وی افزود: بلافاصله بعد از تشخیص صورت گرفته، اقدامات درمانی و فیزیوتراپی در دستور کار قرار گرفته است ولی این دو بازیکن قطعا مقابل شاهین بوشهر غایب خواهند بود. ان‌شاءالله هفته بعد و پس از MRI مجدد و تست‌های فانکشنال (عملکردی)، درباره وضعیت این دو اطلاع رسانی جدیدی خواهیم داشت.


 

جلسه سعادتمد با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، صبح امروز (سه‌شنبه) احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه با همراهی مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه احمد سعادتمند ضمن پیگیری مطالبات مربوط به گذشته باشگاه استقلال از اپراتورهای مربوطه، درباره امکان همکاری‌های میان وزارت ارتباطات و باشگاه استقلال هم با وزیر ارتباطات صحبت کرد که آذری جهرمی قول هرگونه همکاری در این خصوص را به مدیرعامل استقلال داد.

در پایان این جلسه احمد سعادتمند از محمد جواد آذری جهرمی دعوت کرد تا در یکی از تمرینات استقلال حاضر شود که این دعوت با استقبال وزیر ارتباطات همراه شد و مقرر شد تا در اولین فرصت، آذری جهرمی مهمان یکی از تمرینات تیم استقلال باشد.

اخبار استقلال

  


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ ابراز ندامت بازیکنان حاشیه ساز؛ جلسه سعادتمند با دو بانک بدهکار

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1399-05-28 21:22
وزیر لنگی را با استقلال چکار؟؟؟؟!!!!
مرا به خیر تو امید نیست ، شر مرسان.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار