تجمع هواداران استقلال

صفحات هواداری باشگاه استقلال در پی تبعیض های گسترده دولت و وزارت ورزش فراخوان تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی را منتشر کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هواداران تیم استقلال (تاج) که از رفتارهای خصمانه وزارت ورزش و مسئولین دولتی جان به لب شده اند با انتشار پستی خواهان برگزاری تجمع مسالمت آمیز در مقابل ساختمان بهارستان شده اند.

هواداران استقلال که در این سالها بازیچه دست مسعود سلطانی فر و آقازاده ایشان شده اند دیگر توان مشاهده نابودی تیم خود را ندارند.

هواداران استقلال که یک بار مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند با وعده حل مشکلات  و شنیدن خواسته هایشان به خانه رهسپار شدند اما پس از گذشت چند روز فضای باشگاه همچنان ملتهب و تمام انرژی وزارت برای رفع مشکلات کوچک سوگولی اش صرف می شود.

طرفداران آبی بارها از طریق مختلف از مسئولین کشوری خواهان برخورد با مسببین ناکامی این تیم شدند اما متاسفانه گوشی برای شنیدن صدای اعتراض آنها وجود نداشت.

این بار آنها مجددا تصمیم گرفته اند در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی فریاد حق طلبی خود را سر دهند تا یک بار برای همیشه تکلیف این تیم ریشه دار مشخص شود.

به گزارش استقلال نیوز، خواسته هواداران هیچگاه نباید در کف خیابان و آن هم با این شرایط بد کرونایی صورت بپذیرد بلکه این وظیفه سرمربی، سرپرست و تمامی ارکان باشگاه بزرگ استقلال است که صدای اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند.

باشگاه اسقلال عصر امروز پس از انتشار فراخوان تجمع بزرگ آبی ها، با درج دو مصاحبه از سرمربی ( اینجا بخوانید ) و سرپرست استقلال ( اینجا بخوانید ) هواداران استقلال را سنگ انداز خطاب کرد!

کدام سنگ انداز کدام حاشیه ساز؟ انگار در خواب غفلت هستید و خبر از عمق فاجعه این روزهای تیم بزرگ استقلال ندارید؟

طلب شفر و باز شدن پنجره نقل انتقالات، عدم تمدید با علی کریمی و میلیچ، جدا شدن روزبه چشمی، عدم داشتن امکانات کافی شامل زمین تمرین و سالن بدنسازی و ... نمونه از مشکلات بزرگی است که گریبان استقلال مظلوم را گرفته و عده ای که تا دیروز خواب سرپرستی و مربیگری استقلال را نمی دیدند از پس خوشحالی پست های بادآورده خود هوادار را حاشیه ساز خطاب می کنند.

خبرگزاری استقلال نیوز در راستای طرح همسویی با هواداران از این تجمع مسالمت آمیز حمایت می کند و بازنشر این فراخوان را وظیفه خود می داند.

 

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

تجمع گسترده هواداران استقلال/ فریاد چند هزار نفری علیه وزیر خائن؛ بهارستان جایگاه 8 آبی ها!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار