تجمع هواداران استقلال

هواداران مظلوم استقلال بار دیگر با تجمع مقابل ساختمان بهارستان(مجلس شورای اسلامی) خواهان برخورد نمایندگان مردم با وزیر بی کفایت ورزش و جوانان شدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هواداران تیم استقلال (تاج) که از رفتارهای خصمانه وزارت ورزش و مسئولین دولتی جان به لب شده اند روز گذشته با انتشار پستی خواهان برگزاری تجمع مسالمت آمیز در مقابل ساختمان بهارستان شده اند.

این عاشقان و دلسوزان آبی با تجمع امروز خود مقابل مجلس شورای اسلامی از نمایندگان مردم خواهان استیضاح مسعود سلطانی فر و در ادامه برکناری اسماعیل خلیل زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شدند.

هواداران استقلال که در این سالها بازیچه دست مسعود سلطانی فر و آقازاده ایشان شده اند دیگر توان مشاهده نابودی تیم خود را ندارند.

باشگاه اسقلال عصر دیروز پس از انتشار فراخوان تجمع بزرگ آبی ها، با درج دو مصاحبه از سرمربی ( اینجا بخوانید ) و سرپرست استقلال ( اینجا بخوانید ) هواداران استقلال را سنگ انداز خطاب کرد!

اما در واقع سنگ انداز کسانی هستند که صدای هواداران استقلال را شنیده و واکنشی نشان نمی دهند.

امثال پرویز مظلومی و محمود فکری در خواب و رویای خود سرمربیگری و سرپرستی استقلال را نمی دیدند ولی امروز آنها به پست و مقامی در باشگاه بزرگ استقلال رسیده اند که حال مجبور به دفاع از وزیر ورزش باشند.

تجمع امروز آبی ها با وجود کارشکنی مسئولین باشگاه بازهم برگزار شد و این نشان از نگرانی این عاشقان استقلال است که بازهم فریب دروغ های زیبای مسئولین را نخورده و خواهان برخورد با مسببین وضعیت عجیب باشگاهشان هستند.

دیشب در اقدامی عجیب اسماعیل خلیل زاده که از سوی وزارت ورزش شانتاژ شده بود با انتشار پستی اعلام کرد امروز صبح خبر خوبی را به هواداران تقدیم خواهد کرد!

اسماعیل خلیل زاده

 

 

اما خبر خوب آقای هتلدار چیزی جز وعده پرداخت پول وینفرید شفر نبود و کاملا مشخص شد این وعده سیاه و شتاب زده آقایان برای خفه کردن جو اعتراضی هواداران منتشر شده و پایان آن بازهم ناکامی دیگر است.

 

  اسماعیل خلیل زاده

این همه توهین به شعور هواداران و بازی با احساسات آنها فقط از وزیر ورزش و عوامل گماشته در باشگاه استقلال برمی آید.

کسانی که سالها از کنار استقلال به ثروت رسیده و اسم خود را مطرح کردند تا بتوانند با این حربه وام های بزرگ را از موسسات مختلف دریافت کنند و موفقیت تیم بزرگ استقلال برای آنها زره ای اهمیت نخواهد داشت.    

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

تجمع گسترده هواداران استقلال/ فریاد چند هزار نفری علیه وزیر خائن؛ بهارستان جایگاه 8 آبی ها!

دیدگاه‌ها  
دیدمک
0 #1 دیدمک 1399-07-28 16:59
برخورد فیزیکی با مسببان وضعیت این روزهای تیم مردمی تاج تنها راه باقیمانده پیش روی هواداران حق طلب.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار