اسماعیل خلیل زاده

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال که برای پرداخت مطالبات وینفرید شفر آلمانی به ترکیه سفر کرده است گویا همچنان به دنبال فریب هواداران و بازی با احساسات آنها است.

   

به گزارش استقلال نیوز، هفته پیش بود که با تجمع هواداران استقلال (تاج) مقابل مجلس شورای اسلامی و اعتراض به بی کفایتی وزیر ورزش و ناکارآمدی اعضای هیات مدیره این باشگاه در پرداخت مطالبات وینفرید شفر آلمانی، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیأت مدیره استقلال به یکباره تصمیم گرفت در نفش رابین هود ظاهر شده و خود را منجی آبی پوشان اعلام کرده و برای پرداخت مطالبات سرمربی پیشین استقلال راهی ترکیه شود!

ار همان ابتدا که خبر سفر آقای هتلدار منتشر شد همه هواداران استقلال یاد آن سفر تاریخی برای رفع مشکل استراماچونی و پاتوسی افتاده و امیدی به این حرکت های پوشالی نداشتند در نتیجه تصمیم به برگزاری تجمع دیگر مقابل مجلس شورای اسلامی گرفتند.

ساعتی از انتشار فراخوان هواداران نگذشته بود که اسماعیل خلیل زاده با درج پستی در صفحه شخصی خود ساعت 10 روز تجمع را مژده خبر خوش داد و سعی کرد با این روش هواداران را از تصمیم خود باز دارد.

روز تجمع در حالی که خیلی از هواداران استقلال بازهم قربانی اعتماد به آقایان شدند ناگاهان از خبر خوش آقای هتلدار رونمایی شد.

پرداخت 200 هزار دلار از بدهی 700 هزار دلاری وینفرید شفر آلمانی آن هم بعد گذشت چندین هفته و خطر محرومیت سنگین تر استقلال، پیام خوش اسماعیل خلیل زاده به هواداران مظلوم استقلال بود.

اما امروز با گذشت یک روز از همان وعده مضحک، وینفرید شفر در گفتگو با فارس با رد ادعای خلیل زاده پرداخت هرگونه مبلغی را به حسابش را دروغ بزرگ دانست.

وینفرید شفر در این مصاحبه گفت:

من با وکیلم امروز ساعت ۱ ظهر ( به وقت آلمان ) صحبت کردم و هیچ پولی به حسابم واریز نشده است. 

آخرین پیغامی که از باشگاه استقلال گرفتیم، یک پیام صوتی در یکشنبه شب گذشته بود که قول دادند پرداخت ها به زودی انجام می شود اما ما تا به حال دهها پیغام شبیه این، برای ماه جاری گرفته ایم!

تا الان هیچ پولی واریز نشده اما باشگاه قول داده تا فردا رسید انتقال پول را ارسال کند.منتظریم ببینیم این اتفاق می افتد یا خیر؟     

 به گزارش استقلال نیوز، گویا ناف مدیران استقلال را به دروغ بسته اند که هیچگاه در رفتار حرفه ای خود صداقت را الگو قرار نمی دهند.

سفر نامعلوم و بی نتیجه آقای هتلدار برای پرداخت مطالبات شفر آلمانی، بار دیگر ثابت کرد عزم راسخ برای نابودی استقلال بزرگ وجود دارد و شاید آخرین سال عمر دولت تبخیر امید بازهم شاهد ظلم به پُرافتخارترین باشگاه ایران باشیم.   

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

پس از فراخوان تجمع مسالمت آمیز استقلالی ها/ باشگاه استقلال فراخوان نیاز نیست؛ همه چیز گل و بلبل است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار