وحید طالب لو

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فکری می‌خواهد با کمترین تغییرات نسبت به فصل قبل تیم را به میدان بفرستد تا بازیکنان جدید آرام آرام به ترکیب اضافه شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، وحید طالب لو دروازبان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه در خصوص وضعیت آبی پوشان در فصل پیش رو صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* قطعا فکری گزینه خوبی برای استقلال است
محمود فکری کاپیتان استقلال بوده و سال‌ها در این تیم بازی کرده و به استقلال تعصب دارد. قطعا او برای استقلال گزینه بسیار خوبی است. او در سال‌های گذشته نشان داده یک مربی توانمند است. او قدرت رهبری و مدیریت دارد.
* فکری در زمان بازیگری هم مثل یک مربی بود
محمود فکری در دوران بازیگری مثل یک مربی در زمین بود. نه اینکه به زور بلکه با احترام، تیم را در زمین مدیریت می‌کرد. این چیزی است که در ذات شخصیت اوست. باید به فکری وقت داد. من برای محمود فکری خیلی احترام قائلم.
* استقلال برای هماهنگی کمی زمان می خواهد
چند بازیکن جدید و کادر جدید به استقلال اضافه شده‌اند و کمی زمان می‌خواهد تا هماهنگی ایجاد شود. من فکر می‌کنم فکری می‌خواهد با کمترین تغییرات نسبت به فصل قبل تیم را به میدان بفرستد تا بازیکنان جدید آرام آرام به ترکیب اضافه شوند.
وحید طالب لو
* خانواده استقلال را روی نیمکت می بینم
در کنار فکری افراد با تجربه‌ای مثل مرفاوی و مظلومی هستند. نیمکت استقلال را که می‌بینیم، خانواده استقلال را می‌بینیم. از چند نسل استقلال، در این تیم هستند. باید یک دل باشیم تا تیم به موفقیت برسد.
* استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد
با شرایطی که در لیگ ایران می‌بینم، تیم ما پتانسیل قهرمانی را دارد. استقلال باید شادابتر کار کند و من فکر می‌کنم هنوز بدنسازی تیم به آن شکل مدنظر نرسیده است و در هفته‌های پیش روی بازیکنان شاداب‌تر خواهند شد و تیم شکل اصلی خود را پیدا می‌کند.
* حسینی و مظاهری می توانند به هم کمک کنند
معتقدم رشید مظاهری و سیدحسین حسینی می‌توانند به هم کمک کنند. اگر این اتفاق بیافتد هم این دو دروازه‌بان خوب رشد می‌کنند و هم استقلال به موفقیت می‌رسد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

رضا رجبی: استقلال هنوز به بلوغ فوتبالی نرسیده است؛ استقلال فقدان یک کارگردان را وسط زمین حس می کند

منصور رشیدی: فکری از جنس استقلال است؛ در این زمان نقد فنی منطقی نیست

صادق ورمزیار: هواداران استقلال باید به محمود فکری زمان بدهند؛ بازی با صنعت نفت بازی آسانی نیست 

دیدگاه‌ها  
مجید
0 #1 مجید 1399-09-17 12:10
عشق من وحید طالب لو . بازیکن بسیار عالی همراه با اخلاق بسیار خوب ومتین و آرام . وحید عزیز هر کجا که هستی ان شاالله شاد و سلامت باشی . خیلی دوستت داریم مرد با اخلاق
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار