ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تغییرات مختلف در سالهای اخیر ضربه زیادی به استقلال زده است و امیدوارم با ثبات بیشتر استقلال به نتیجه خوبی برسد.

            

 به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت مدیریتی آبی پوشان و بحث تعطیلی لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استقلال مقابل مس به سختی یک امتیاز کسب کرد

استقلالی‌ها در نیمه دوم نسبت به نیمه اول بهتر عمل کردند. تغییراتی در ترکیب تیم به وجود آمده بود، اما شاهد بازی زیبایی نبودیم استقلالی‌ها در خانه حریف بازی می‌کردند و به سختی توانستند یک امتیاز را کسب کنند.

 * باید تغییرات در استقلال کم شود

در چند سال اخیر مدام شاهد تغییرات هستیم، این امکان باید وجود داشته باشد که مربی الگو و تاکتیک‌های مورد نظرش را اجرا کند و به نتیجه برساند که این نیاز به زمان دارد.

 * تغییرات متعدد دمار از روزگار استقلال در آورده است

استقلال در این ۷،۸ سال گذشته بیش از ۵،۶ سرمربی عوض کرده است بازیکنان زیادی هم تغییر کرده اند و این مشکل دمار از روزگا استقلال در آورده است، عدم وجود ثبات در بخش مدیریت، کادرفنی و... باعث شده نتوانند عملکرد مطلوبی داشته باشند. چند سالی که برانکو در پرسپولیس بود تیم ثبات داشت و تغییرات بسیار کم بود. بازیکنان هر سال بیشتر از سال قبل با هم هماهنگ می‌شدند و در نهایت توانستند چند سال قهرمان شوند.  در استقلال مدام شاهد تغییر و تحولات هستیم و این ضربه زیادی به تیم زده است.

 * تمرین نکرد قائدی چارچوب کار را برهم میزند

قایدی در یکی دو سال اخیر قابلیت‌های خود را نشان داده و محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران کسب کرده است، ولی این رفتار‌ها ( عدم تمرین به مدت 10 روز) چارچوب کار را به هم می‌ریزد. بازیکن خوبی است و نمی‌شود او را ندیده گرفت، ولی در دنیای فوتبال کسی که ۱۰ روز تمرین نکرده نمی‌تواند قابلیت‌های ویژه خود را نشان دهد.

* مدیریت و هواداران باید به تیم آرامش بدهند

مدیریت و هواداران باید به تیم آرامش بدهند و باید صبر داشته باشند. اینکه همیشه روی تیم یک فشاری باشد طبیعتا مشکل به وجود می‌آورد و تبدیل به بحران می‌شود. از بازیکنان می‌خواهم سرمربی تیم هر کسی بود حامی او باشند و تمام توانشان را در بازی‌ها بگذارند. بازیکنان و کادرفنی حرفه‌ای هستند و پول می‌گیرند تا به این تیم خدمت کنند.

 * امیدوارم با انتخاب عزیزی خادم اتفاقات خوبی بیفتد

به عزیزی خادم تبریک می‌گویم امیدواریم با انتخاب او اتفاقات خوبی برای فوتبال ایران بیفتد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

محمد مومنی: امیدوارم بازگشت مجیدی خوش‌یمن باشد؛ قاطعیت فرهاد به موفقیتش کمک می کند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار