بیژن طاهری

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: عملکرد مجیدی در برخوردهای انضباطی مرا یاد ناصر  حجازی می اندازد و به نظرم فرهاد با اخراج دانشگر بهترین تصمیم را گرفت. 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو سابق کادر فنی باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با مهر، درباره شرایط استقلال پس از هدایت فرهاد مجیدی و و عملکرد این مربی در برخورد انضباطی با دانشگر، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* نتایج فکری برای هواداران راضی کننده نبود

آبی پوشان از ابتدای فصل تا به الان تغییرات زیادی داشته‌اند. عمده ترین تغییرات آنها استعفای محمود فکری و جانشینی فرهاد مجیدی است. استقلال با محمود فکری بد نتیجه نگرفت اما در چند بازی آخر نتایجی رقم خورد که برای هواداران راضی کننده نبود و فشار آنها باعث شد تا مدیران استقلال و محمود فکری به این نتیجه برسند که قطع همکاری کنند.
 * انتخاب مجیدی بهترین تصمیم باشگاه بود
بعد از برکناری فکری، مجیدی هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت. او با توجه به شناختی که از استقلال داشت گزینه خوبی بود و توانست در دو بازی گذشته دو پیروزی حساس به دست بیاورد و حالا باید ببینیم روز چهارشنبه مقابل ماشین سازی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند
* مجیدی از هرکسی بهتر مشکلات تیم را می داند
در مورد نقل انتقالات هم نظر من این است که هر مربی‌ تفکرات خاص خودش را دارد. شاید از نظر من استقلال به یک بازیکن نیاز داشته باشد اما از نظر سرمربی چنین چیزی نباشد. بنابراین تصمیم گیرنده اصلی فرهاد مجیدی و کادر فنی او است و آنها می‌دانند که تیم در چه پستی به بازیکن نیاز دارد.
* فرهاد شباهت‌های زیادی به مرحوم حجازی دارد
به اعتقاد من مجیدی شباهت‌های زیادی به مرحوم حجازی دارد. او همانند حجازی به یکباره تصمیماتی می‌گیرد که به سود استقلال است. بازیکنان باید بدانند جایگاهشان کجاست؟ آنها رایگان بازی نمی‌کنند که بخواهند چنین رفتاری از خود نشان دهند. در دوره ما وقتی که خیلی جوان بودیم حتی اجازه به خود نمی‌دادیم حرف بزنیم و وقتی هم که در استقلال رشد کرده و تجربه کسب کردیم سعی کردیم الگوی جوانان باشیم. بنابراین کار مجیدی را می‌پسندم و اعتقاد دارم او بهترین رفتار را انجام داد.
* استقلال مقابل ماشین سازی بازی سختی نخواهد داشت
با توجه به نفراتی که مجیدی در اختیار دارد چه ماشین سازی و چه هر تیم دیگر برابر آبی پوشان قرار بگیرد محکوم به شکست است. استقلال بازی سختی نخواهد داشت و برنده این دیدار خواهد بود.
* محمود فکری در استقلال بدشانس بود
یک روز شانس با شما یار است و روز دیگر بدشانس هستیم. فکر می‌کنم محمود فکری هم یا بدشانس بود یا مشاوران به او غلط مشاوره دادند و یا اینکه او نمی‌دانست که چگونه باید با بازیکنان برخورد کند.


 مطالب مرتبط: 

محمد مومنی: مجیدی در راستای موج مثبت هواداران گام برمی‌دارد؛ نباید از تأثیر و کمک‌های فراز کمالوند به سادگی گذشت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار