محمد نادری

مدافع تیم فوتبال استقلال در پیامی با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، محمد نادری مدافع هافبک چپ پای تیم فوتبال استقلال که در ابتدای این فصل در انتقالی جنجالی و پر سر و صدا به عنوان یک یاغی به این تیم پیوست، در پیامی ویدئویی از هواداران باشگاه استقلال خداحافظی کرد. 

در ادامه صحبت‌های محمد نادری در ویدئوی خداحافظی‌اش با هواداران استقلال را می‌خوانید:

سلام به همه هواداران عزیز و دوست‌داشتنی باشگاه محبوب و مردمی استقلال.دو شب از بازی فینال جام حذفی می‌گذرد و من خیلی خیلی ناراحت هستم و این شکست را نمی‌توانم هضم کنم.صحبت‌های زیادی در مورد این بازی شد و من به نوبه خودم از شما عذرخواهی می‌کنم و مطمئنم که این تیم به جایگاه اصلی خود برمی‌گردد.اگر بخواهم از تلخ‌ترین اتفاق زندگی خود بگویم، شب فینال جام حذفی بود و من مطمئنم با وجود شما هواداران این تیم به جایگاه اصلی خود برمی‌گردد و دل شما را شاد می‌کند.جا دارد در این فرصت از تک تک هواداران متعصب، هواداران عزیز استقلال تشکر کنم که همیشه با پیام‌ها و مهر و محبتشان به من لطف داشتند و روزهای سخت من، تبدیل به روزهای شیرین و خاطرات شیرین در استقلال شد.

جا دارد از آقای مجیدی، آقای فکری، از تک‌تک بازیکنان، از کادرفنی، کادر پزشکی، از عمو نصی، از پرویز خان مظلومی تشکر کنم که در کنارم بودند. از آقای دکتر نوروزی، آقای صادقی و از خانم شجاعی همسر مرحوم پورحیدری که همواره کنارم بودند و به من لطف داشتند.خداحافظی واقعن برای من خیلی سخت است پس از شما خداحافظی نمی‌کنم چون مطمئنم دوباره افتخار این را دارم که بتوانم شماره ۲ مقدس منصور خان پورحیدری را بپوشم و در کنارتان باشم.هر جای کره خاکی باشم با افتخار خود را فرزند کوچک خانواده بزرگ استقلال می‌دانم و واقعان در ایران انتخاب من فقط و فقط استقلال است.خیلی خیلی دوستتان دارم و شما را به خدا می‌سپارم. به امید موفقیت..

استقلال‌نیوز برای محمد نادری در ادامه مسیر فوتبالی خود آرزوی موفقیت دارد.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ و این 14 روز سرنوشت ساز...؛ اعتبار فوتبال ایران در آسیا در نبرد با رقبا، باز هم تنها متکی به هوادارانش خواهد بود؟!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار