احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: سیاست ما بستن تیم قدرتمند برای فصل بعد است که برای این مهم به دور از هرگونه هیاهو و سروصدا تیم خود را خواهیم بست.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی این باشگاه، در مورد آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل انتقالات، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

* اخرین وضعیت نقل انتقالات را تقدیم هیات مدیره دو نفره کردم!

امروز جلسه هیئت مدیره پیرامون لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان مد نظر آقای مجیدی بود که در این جلسه بنده به اقدامات و روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال توسط كميته نقل و انتقالات باشگاه اشاره و توضيحات مبسوطی ارائه کردم.

* با تعدادی بازیکن مذاکره کرده ایم

با تعدادی از بازيكنان تيم كه در فهرست تمديدی‌ها هستند مذاكره كرده‌ايم و همچنين با بازيكنان ورودي هم رايزنی‌ها و مذاكرات در حال انجام است كه به محض نهايی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

* سیاست ما ساخت یک تیم قدرتمند به دور از هیاهو است 

سیاست ما در فصل نقل و انتقالات، فعالیت قدرتمند و ساختن یک تیم قوی به دور از هیاهو و جنجال رسانه‌ای است و برای رسیدن به این هدف هم اقدامات خوبی انجام داده‌ايم و هواداران مطمئن باشند که بعد از تعطیلات، با شکلی قدرتمند تمریناتمان را برای بازی با الهلال و رقابت‌های فصل آتی آغاز خواهیم کرد.

* لیست های خرید در فضای مجازی معتبر نیست

من از هواداران عزیز می‌خواهم تا از توجه به حواشی و لیست‌های متعددی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، خودداری کنند و مطمئن باشند بنده و هيات مديره محترم در باشگاه استقلال همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بر اساس لیست ارائه شده از سوی سرمربی محترم بتوانیم تیم خوبی را آماده مهيا کنیم.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

علی فتح‌ الله‌ زاده: مشکل استقلال از «ب» بسم‌الله تا آخر آن مشکل است؛ باید از مجیدی حمایت شود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار