محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: به نظر من حیف است که پاشازاده کار فنی را رها و به کار اجرایی و اداری رو بیاورد.

 

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز ضمن تعجب از قبول پست معاونت ورزشی این باشگاه توسط پاشازاده عنوان کرد دوست داشت این هم‌بازی قدیمی خود را روی نیمکت مربیگری ببیند.

در ادامه مشروح گفت‌وگو محمد نوری با استقلال نیوز را مشاهده می‌کنید:

     

* تکلیف شکایت آقای مددی از شما به کجا رسید؟

فعلا در مرحله بازپرسی قرار دارد و یک جلسه دیگر هم باید در دادسرا حضور پیدا و دفاعیات تکمیلی خود را ارائه کنم تا پرونده به یکی از شعب دادگاه ارجاع داده شود.

من حرف حق و حرف دل هواداران را زدم و از باشگاه محبوبم دفاع و پشتیبانی کردم اما افراد دیگر حرفی نمی‌زنند چون به دنبال پست و مقام هستند.

* امروز در خبرها آمد که آقای پاشازاده به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال منصوب شدند..

مهدی پاشازاده از هم‌بازی‌های من و از بازیکنان خوب قدیمی استقلال است. به نظر من حیف است که پاشازاده کار فنی را رها و به کار اجرایی و اداری رو بیاورد. 

البته من پس از شنیدن این خبر از اینکه پاشازاده این پیشنهاد را پذیرفت تعجب کردم چون او از نظر فنی و در بحث مربیگری فردی قوی و آینده‌دار است. اما قطعا او برای پذیرفتن این پیشنهاد هم فکر کرده و هم مشورت و برای او در این پست آرزوی موفقیت می‌کنم.

* در حالیکه هواداران با تجمع مقابل وزارت و باشگاه خواهان اخراج مدیران فعلی از باشگاه هستند ولی این افراد همچنان اصراد به ماندن دارند!

بعد از بازی با الهلال خیلی چیزها مشخص خواهد شد‌. امیدوارم آقای سجادی با توجه به شرایط چند سال اخیر باشگاه استقلال، با یک برنامه‌ریزی درست و صحیح نفراتی اصلح را برای مدیریت باشگاه در نظر بگیرند. 

البته به نظر می‌رسد تا کنون هیچ‌ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است، اوضاع خوب پیش نمی‌رود و همه از شرایط موجود ناراضی هستند.

* در عکس معارفه آقای پاشازاده، آقای مددی که به بهانه کرونا یک هفته به باشگاه نیامده بود، بدون ماسک دیده می‌شود که برای ما عجیب بود. به نظر شما ایشان واقعا کرونا گرفته بود؟

واقعا من نمی‌دانم چه بگویم! در فوتبال ایران نمی‌دانیم چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ! برای من هم این عکس تعجب برانگیز بود و از دیدن آن تعجب کردم. هواداران هم به این مساله موشکافانه توجه می‌کنند.

* استقلال در امارات اردو زده و از حواشی دور شده است. این اردو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

درست است که نقل و انتقالات، تمرینات و  اردوی آماده‌سازی تیم دیر شروع شد اما همین چند روزی هم که تیم در امارات به دور از حواشی تهران و در آرامش تمرین می‌کند، مثمرثمر خواهد بود.

امیدوارم با توجه به شرایط بدی که داشتیم، بازیکنان و کادرفنی کار فوق‌العاده‌ای انجام بدهند و با شکست الهلال، هواداران و پیشکسوتان را خوشحال کنند و شرایط خوبی برای ادامه فصل بوجود بیاید.

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

محمد نوری در گفت وگو با استقلال نیوز: مجیدی نباید فریب مدیریت را می خورد؛ سجادی معاونین سلطانی فر را اخراج کند

محمد نوری در گفت وگو با استقلال نیوز: چیزی جز قهرمانی از فرهاد نمی‌خواهیم؛ بازیکنان خوبمان را با لجبازی از دست دادیم!

محمد نوری در گفت وگو با استقلال نیوز/ چرا همیشه برای پرسپولیس پول هست اما برای استقلال نیست!؟

دیدگاه‌ها  
اسماعیل
0 #1 اسماعیل 1400-06-21 07:19
سلام درود بر مردان ‌پاک و صادقی همچون محمد نوری که همراه و در کنار هوادار استقلاله پیشکسوتانی که استقلالی واقعی بودن را در همچی ایامی ثابت می‌کنند.
نه مثله بعضی ها که نون به نرخ روز می خورند و با پست و قام هویت واقعی آنها رو می شود .
بنازم خدارو که اینها دستشون (فکری.زرینچه .پاشازاده )رو میشه و گرنه یک استقلالی واقعی عر گز در چنین شرایطی از دست مددی حکم نمیگرید و در جبهه مخالف فرهاد حضور ندارد . واین حکمت خداست که ....... محبوبیت فرهاد بیشتر هم خواهد شد با ورود این افراد خائن
افرادی مثله نوری و فرهاد چه پست داشته باشند چه نداشته باشند محبوب هستن و خواهند ماند ولی مددی اگز هیچ کار مثبتی نکرد چهره استقلالی های واقعی و پیشکسوتان منفعت طلب را برای ما رو کرد.
زنده باد استقلال زنده باد فرهاد
و ننگ بر افرادی که یک شبه به خاطر پست ........
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار