بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: قرار است به زودی یک تعاونی را انداخته شود تا از طریق کارهای اقتصادی به پیشکسوتان کمک شود.

 

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص همایش امروز مدیرعامل و پیشکسوتان این باشگاه صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

 

* امروز همایش پیشکسوتان استقلال برگزار شد. کمی در این خصوص برای ما صحبت کنید

پیشنهاد برگزاری این همایش را پنجاه روز پیش به آقای آجورلو دادم. از همان ابتدا دنبال این برنامه بودیم که جلسه‌ای ترتیب بدهیم تا پیشکسوتان را دور هم جمع کنیم که آقای آجورلو به من گفتند خودت همه کارها را انجام بده و در این خصوص برنامه‌ریزی کن. بنابراین سعی کردیم از هر دهه حدود ۲۰ یا ۲۵ پیشکسوت را دعوت کنیم که فکر می‌کنم تقریبا بالای ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان در این جلسه حضور داشتند‌.
قطعا جمع کردن ۱۰۰نفر از پیشکسوتان یک باشگاه بزرگ دور هم، کار بسیار سختی است و خوشبختانه این برنامه بسیار هم خوب برگزار شد.
پیشکسوتان دور هم نشستند، گفتند، خندیدند و خاطرات را مرور کردند. آقای آجورلو هم صحبت‌های خوبی در جمع پیشکسوتان انجام دادند.

* شما هم در این همایش یکی از سخنرانان بودید..

بله، اما قرار نبود من سخنرانی داشته باشم اما به یکباره گفتند به بالای استیج بروم و صحبت کنم. من هم در مورد که کاری قرار است انجام بدهیم و تعاونی که می خواهیم راه بیاندازیم تا مشکلات پیشکسوتان استقلال را به دست خودشان حل کنیم، صحبت کردم.

* به نظر شما این تعاونی به سرانجام می‌رسد؟

امیدوارم که این اتفاق بیافتد. عرض کردم که استارت این کار از ۵۰روز قبل زده شد و امروز به نوعی کلید خورد و قرار بر این است که به صورت جدی پیگیری بشود. آقای نامداری هم کنار ما هستند و کمک می‌کنند. در این ارتباط با آقایان آجورلو و نامداری چندین جلسه هم برگزار کردیم و افراد دیگری هم هستند که در این قضیه به ما کمک می‌کنند.

* آیا قرار است بودجه این تعاونی مثل برخی باشگاه‌های اروپایی از درصدی از قرارداد بازیکنان تامین شود؟

خیر؛ این تعاونی یک صندوق نیست بلکه یک فعالیت اقتصادی‌ست که قرار است انجام شود که درصدی از منافع آن برای باشگاه و درصدی هم برای پیشکسوتان خواهد بود.

* جای خالی بعضی از پیشکسوتان همچون روشن، جباری، رحمتی و.. در این همایش احساس شد

همه این عزیزانی که نام بردید دعوت شده بودند. من دیروز با آقای روشن صحبت کردم که ایشان در بندر لنگه حضور داشتند و نمی‌توانستد بیایند. آقای جباری هم به گفته آقای جواد قراب کمی کسالت داشتند و نتوانستند بیایند. اگر جای بعضی از عزیزان خالی بود خودشان تشریف نیاوردند.

* در حاشیه این مراسم گفتید آقای آجورلو یا حرفی نمی‌زند یا اگر حرفی بزند می‌تواند انجام دهد..

بله درست است. معلوما اینطور است چون شناخت کافی از آقای آجورلو دارم. اگر بداند کاری را نمی‌تواند انجام بدهند حرفی از آن نمی‌زند.

* خوشبختانه شرایط تیم هم از لحاظ امتیازی و هم آرامش و نبود حاشیه، خوب است..

بله و امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد. وقتی هرکس کار و وظیفه خودش را انجام بدهد به قول قدیمی‌ها پول هم باشد همه چیز سر جای خودش قرار خواهد گرفت و آرامش حکم‌فرما می‌شود.

* گویا برخی‌ها از عدم حضور کادرفنی و بازیکنان در این همایش گلایه داشتند!

این جلسه برای پیشکسوتان بود و اصلا قرار بر این نبود که کادر فنی و بازیکنان به این مراسم بیایند. این جلسه مختص منصور خان پورحیدری خدابیامرز، ناصر حجازی، آقای دانایی‌فر و غلامحسین خان مظلومی، رضا احدی بود و.. بود و قرار نبود کادرفنی و بازیکنان به این مراسم بیایند. حتی در این مراسم از خانواده این عزیزان هم تجلیل به عمل آمد. اگر شما بهترین کار دنیا را هم انجام دهید همیشه عده‌ای هستند که از آن ایراد بگیرند.

اختصاصی استقلال نیوز

 

       


 مطالب مرتبط:

در حاشیه گردهمایی بزرگ استقلال در هتل المپیک/ عصبانیت سردار از سنگ اندازی مقابل استقلال؛ غیبت چند استقلالی نامدار!

در حاشیه گردهمایی بزرگ استقلال در هتل المپیک/ تجلیل از خانواده پیشکسوتان فقید باشگاه

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار