دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان

نیمه نخست دیدار تیم‌های دیدار استقلال(تاج) ایران و صنعت نفت آبادان با برتری استقلال به پایان رسید.

                              
به گزارش استقلال نیوز، تیم‌هایاستقلال ایران(تاج) و صنعت نفت آباداندر دیدار خود از هفته بیست و دوم لیگ برتر فصل 1400/1401 از ساعت 20:00 امشب(جمعه 20 اسفند 1400) در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور تماشاگران با تک گل امیرحسین حسین زاده در دقیقه 32 به سود آبی پوشان به پایان رسید.

ترکیب استقلال(تاج): سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، رضا آذری، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی.

ترکیب صنعت نفت آبادانفرزین گروسیان، رضا یزدان‌دوست، میثم تهیدست، احمد شریعت‌زاده(فاخر تهامی 39)، امید خالدی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، حسن بیت‌سعید، محمدرضا غبیشاوی(مهدی ممی‌زاده 39)، طالب ریکانی و شروین بزرگ.

دقیقه 10: ارسال صالح حردانی از سمت راست به داخل محوطه جریمه صنعت نفت با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که فرزین گروسیان توپ را دفع کرد.

دقیقه 11: این بار جعفر سلمانی از سمت چپ و با به هم ریختن خط دفاعی صنعت نفت توپ را به دهانه دروازه فرستاد که مدافعان توپ را دور کردند.

دقیقه 12: کرنری نصیب استقلال شد که ارسال توپ به تیر دوم با ضربه سر رافائل سیلوا همراه شد، اما توپ در چارچوب جایی نداشت و به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: ارسال یامگا از سمت راست، در محوطه جریمه صنعت نفت به امیرحسین حسین‌زاده رسید که این بازیکن خود را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما در ادامه با دخالت یزدان‌دوست و گروسیان، این موقعیت از حسین‌زاده گرفته شد.

دقیقه 32: کوین یامگا از سمت چپ ارسالی به تیر دوم دروازه صنعت نفت داشت و امیرحسین حسین‌زاده در شرایطی که فرزین گروسیان عکس‌العملی از خود نشان نداد، توانست دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه 37: ضربه ایستگاهی که در موقعیتی مناسب برای صنعت نفت فراهم شده بود، توسط محمود مطلق‌زاده به صورت مستقیم به سمت دروازه این تیم شلیک شد که سیدحسین حسینی توپ را دفع کرد.

دقیقه 1+45: سوت پایان نیمه نخست با یک گل به سود شاگردان مجیدی.  

  

اخبار رسمی باشگاه استقلال

   


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ حواشی دیدار استقلال و صنعت نفت: استقبال گرم استقلالی ها از علیمنصور؛ اعتراض ناظر به حرکات مجیدی روی سکوها!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت؛ دست های خالی فرهاد و ارنجی متفاوت مقابل علیمنصور!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: فردا با صد در صد توان وارد زمین خواهیم شد؛ عقد قرارداد کوتاه مدت با سیلوا عاقلانه بود

داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور ساروی قاضی دیدار استقلال و صنعت نفت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار