حواشی دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان

روی سکوهای استادیوم آزادی طرح موزائیکی با شماره 7 فرهاد مجیدی به نمایش در آمده است.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و صنعت نفت آبادان از ساعت 20:00 امشب جمعه(20 اسفند 1400) از هفته بیست و دوم لیگ برتر فصل 1400/1401 در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

با توجه به غیبت مدافعانی چون دانشگر و چشمی امروز مجیدی تیمش را با 4 مدافع راهی مسابقه کرده است.

* روی سکوهای استادیوم آزادی طرح موزائیکی با شماره 7 فرهاد مجیدی به نمایش در آمده است.

حواشی دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان

* پیش از شروع بازی ارسلان مطهری به سمت علیرضا منصوریان رفت و با سرمربی نفت خوش و بش کرد و با این مربی عکس یادگاری گرفت. مطهری در نفت تهران شاگرد منصوریان بود. سعید مهری نیز پیش از آغاز بازی با منصوریان برخورد گرمی داشت.

حواشی دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان

* روزبه چشمی که در این بازی محروم است به همراه ووریا غفوری نزد منصوریان رفت و با سرمربی نفت آبادان عکس یادگاری گرفت.

* دراگان اسکوچیچ به همراه وحید هاشمیان و دستیاران خود در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و نظاره گر دیدار دو تیم است.

* فرهاد مجیدی قبل از شروع بازی روی سکوهای ورزشگاه نشست. او در این بازی به همراه برادرش محروم است.

* علیرضا منصوریان قبل از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و با بیژن طاهری و سایر نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد.

حواشی دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان

* پیش از شروع بازی یاد و خاطره شهدای مدافعان حرم از جمله احسان پای خسته گرامی داشته شد. ستوان دوم "احسان پای خسته " افسر یگان ویژه نیروی انتظامی خراسان رضوی  چندی پیش هنگام انجام وظیفه و بررسی مدارک تعدادی شرور موتورسوار در مشهد به ضرب چاقو توسط این افراد مجروح  و به فیض شهادت نائل آمد.

* روی نیمکت استقلال علیرضا رضایی، سعید مهری، محمد زبیر نیک نفس، ووریا غفوری، امیر علی صادقی، رودی ژستد، ابوالفضل جلالی، سبحان خاقانی و ارسلان مطهری حضور دارند.

* نیمکت نشینان نفت آبادان در این دیدار نیما میرزازاد، محمد بختیاری، حکمی نصاری، فاخر تهامی، رضا جبیره، امید حامدی فر، مهدی ممی زاده، محمد طیبی و امیر حسین فرهادی زاد هستند.

* مسابقه دو تیم با 3 دقیقه تاخیر آغاز شد.

حواشی دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان

حواشی دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان

حواشی دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان

* هفته گذشته فرهاد مجیدی در دیدار استقلال و گل گهر از زمین بازی اخراج شد و به همین دلیل در بازی امشب از روی سکوها تیمش را مربیگری کرد. حرکات مجیدی از روی سکوها در 25 دقیقه ابتدایی بازی استقلال مقابل صنعت نفت سوژه عکاسان شد. 

* در اواخر نیمه اول در یکی دو صحنه منصوریان به شکلی عجیب کنار خط برای اینکه توپ را مهار کند و فورا برای شروع مجدد آن را در اختیار شاگردانش قرار بدهد مجبور به واکنش هایی مثل دروازه بان ها شد. در یک صحنه منصوریان توپی را در دست داشت که به داور چهارم گفت باد توپ کم است. او وقتی واکنشی از سوی داور چهارم ندید توپ را آرام به سمت نیمکت نشینان استقلال فرستاد.

* فرهاد مجیدی سر تمامی دقایق بازی نکات مورد نظر را به صالح مصطفوی منتقل می کرد. مربی استقلال به همین دلیل مجبور بود از کنار خط نزدیک سکوها رفته و صحبت های مجیدی را گوش کند.

* در ابتدای نیمه دوم جواد خلیفه سلطان به جای استقرار مجیدی در نیمه اول ایراد گرفت و از سرمربی استقلال خواست به جایگاه ویژه برود. فرزاد مجیدی هم به این موضوع اعتراض داشت که باید در جایگاه صندلی خالی باشد تا سرمربی تیم در آنجا بنشیند. در نهایت مجیدی به همراه سعید فتاحی راهی جایگاه ویژه شد.

* حکیم نصاری در دقیقه 90 دیدار استقلال و صنعت نفت با علی میرزابیگی، کمک داور اول بازی وارد درگیری شد و با صدای بلند فریاد زد: درست صحبت کن. پس از این اتفاق هم نصاری از موضع خودش کوتاه نیامد و با عصبانیت به اشکان خورشیدی گفت به کمک خود بگو درست صحبت کند.

* پس از ورود ووریا غفوری به زمین، در شرایطی که حسین حسینی قصد داشت بازوبند کاپیتانی را به او تحویل بدهد، این بازوبند را نگرفت.

* در دقیقه 2+90 علیرضا منصوریان به تصمیم داور برای اعلام اوت به سود استقلال شدید معترض شد.

دیدار دو تیم استقلال(تاج) ایران و صنعت نفت آبادان با تک گل حسین زاده به سود استقلال به پایان رسید.

* حسین حسینی پس از پیروزی استقلال سجده شکر به جا آورد و شادی همیشگی‌اش با بهزاد غلامپور و علیرضا رضایی را انجام داد. دروازه‌بان استقلال با گل نخوردن در بازی امشب، چهاردهمین کلین شیت فصلش را ثبت کرد.

* سرمربی نفت پس از اتمام مسابقه لحظاتی با داور و برخی بازیکنان استقلال صحبت کرد.

* فرهاد مجیدی هم با خوشحالی از روی سکوها پایین آمد و به داخل زمین رفت.

* روزبه چشمی که به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داد پس از اتمام بازی درون زمین رفت و با عارف غلامی خوش و بش کرد.

* علیرضا منصوریان در ورودی رختکن فرهاد مجیدی را دید و به او تبریک گفت.

* فاخر تهامی پس از بازی به دلیل ناراحتی شدید برای لحظاتی درون زمین نشست.

* حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص قضاوت اشکان خورشیدی در دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان اظهار داشت:

خورشیدی به خوبی بازی را مدیریت کرد و در همه صحنه‌ها عالی بود. متأسفانه کمیته داوران، بدسلیقگی کرد چون می‌توانست او را به همراه سیدعلی به عنوان گزینه‌های دربی نگه دارد که عملاً با قضاوت خورشیدی در این بازی، دیگر قضاوت دیدار روز 26 اسفند پرسپولیس - استقلال به او نخواهد رسید.

وی درباره صحنه گل استقلال در  دقیقه 53 که توسط کمک داور‌ آفساید اعلام شد، عنوان کرد: گلی که استقلال زد به اشتباه آفساید اعلام شد، چون توپ توسط ضربه مدافع صنعت نفت به عارف غلامی رسید و گل در شرایط سالمی به ثمر رسید. در این صحنه کمک داور با توجه به موقعیتش تصمیم درستی گرفت و دید کامل نداشت و داور باید کمک می‌کرد و تصمیم درستی می‌گرفت.

در دقیقه 84 صحنه‌ای هم در محوطه جریمه استقلال افتاد و مهاجم صنعت نفت سرنگون شد و تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی کاملاً صحیح بود. برخوردی پیش آمد ولی مدافع استقلال به درستی توپ را زد.

* پس از پایان این مسابقه امیر حسین حسین زاده با مامورین نیروی انتظامی درگیر شد. او بیرون از ورزشگاه بود و زمانی که تصمیم داشت داخل اتوبوس بشود با ممانعت نیروی انتظامی همراه شد. همین موضوع باعث ایجاد درگیری بین او و ماموران شد. ظاهرا این بازیکن برای خوش وب ش با چند هوادار استقلال از تونل خارج شده بوده و وقتی قصد داشته به سمت اتوبوس تیم برود با ممانعت ماموران روبرو می شود. البته در نهایت مهاجم استقلال توانست به اتوبوس برسد و سوار شود.

* پس از بازی و به هنگام رفتن علیرضا منصوریان به رختکن، اعضای کانون هواداران استقلال(تاج) از سرمربی اسبق خود حمایت کردند.

     

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل صنعت نفت آبادان؛ تصور اینکه از الان قهرمان شده ایم ساده لوحانه است

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: مستحق برد با نتیجه بهتری در این بازی بودیم؛ گل سالم ما به اشتباه مردود اعلام شد 

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ استقلال با برد به استقبال دربی رفت؛ علیمنصور با یک گل در آزادی زانو زد!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ برتری استقلال مقابل نفت آبادان در نیمه نخست؛ حسین زاده گلزنی با سر را هم تجربه کرد!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت؛ دست های خالی فرهاد و ارنجی متفاوت مقابل علیمنصور!

سخنی با هواداران گرانقدر و میلیونی استقلال و اهمیت همدلی در مسیر قهرمانی

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: فردا با صد در صد توان وارد زمین خواهیم شد؛ عقد قرارداد کوتاه مدت با سیلوا عاقلانه بود

داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر 00/01 مشخص شدند؛ داور ساروی قاضی دیدار استقلال و صنعت نفت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار