حجت کریمی

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) گفت: گفتم قرار بود اعلام کنید خودتان "سازمان لیگ" بازی را در آزادی برگزار می‌کنید. چطور باز می‌گویید شورای تامین؟

       

به گزارش استقلال نیوز، سازمان لیگ شب گذشته اعلام کرد انتقال بازی پرسپولیس و پیکان به ورزشگاه آزادی با موافقت مدیران استقلال صورت گرفته است. این در حالی است که استقلال مدعی شد این موضوع کذب محض است و سازمان لیگ به دنبال فرار رو به جلو است. 

با این حال بازهم گفته شد که حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) در جلسه‌ای که در این ارتباط برگزار شده در نهایت به انجام بازی پرسپولیس - پیکان در ورزشگاه آزادی موافقت کرده است. 

کریمی صبح جمعه در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم شبکه یک، در این خصوص،صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

            

* موافقت با برگزاری بازی تیم رقیب در ورزشگاه آزادی؟

به هیچ عنوان این صورت جلسه نبوده است. دوستان سازمان لیگ فرار رو به جلو کردند. شب قبلش اعلام کرده بودند که بازی کجا برگزار می‌شود.

در این مدت سر استقلال را یک جوری با ناداوری و با مشکلاتی که ایجاد کردند، بریدند. قنبرزاده شب قبل تماس گرفت و گفت فردا صبح جلسه مهمی داریم. ساعت ۱۱ به شورای تامین رفتم. آنجا گفتند می‌خواهیم مسابقه پرسپولیس - پیکان در آزادی باشد. من مخالفت کردم. گفتم همانطور که بازی ما در ورزشگاه دستگردی بدون تماشاگر بوده این هم باید همینطور باشد.

شورای تامین گفت بازی خارج از تهران بدون تماشاگر باشد. حتی گفتند در اراک برگزار بشود ولی قنبرزاده مخالفت کرد و گفت زمان نیست. گفتیم یک روز دیرتر و یکشنبه برگزار بشود. تاکید ما بر این بود. چون برای ما هم بدون تماشاگر برگزار شد!

شورای تامین تصویب کرده بود بازی‌های دستگردی بدون تماشاگر باشد به خاطر شرایطی که آن محیط دارد. قنبرزاده اول قضیه را به شورای تامین انداخت. آنجا یک عذرخواهی کرد و گفت اشتباه کردم گفتم شورای تامین. گفتند مسئول برگزاری شما هستید و چرا باید نتیجه را شورای تامین اعلام کند.

چطور در دربی یکساعت می‌خواستیم ساعت بازی را جابجا کنیم سهیل مهدی هزار بهانه آورد. چطور الان شما نمی‌توانید این کار را انجام بدهید. این بهانه‌هایی بود که قنبرزاده آورد. بعد گفتند پیکان به سازمان لیگ نامه زده که هرکجا سازمان لیگ بگوید ما بازی می‌کنیم. شورای تامین گفت بروند اراک. قنبرزاده گفت زمان نیست. من گفتم یک روز بازی عقب بیفتد.

ای کاش آنقدر مرام و مردانگی داشت باشیم که اشتباهات خودمان را گردن دیگران نیندازیم. قنبرزاده و تیمش اینقدر مرام ندارند. اول گردن شورای تامین انداخته بودند. بعد از جلسه شورای تامین، تماس گرفتند و گفتند چه کسی گفته شورای تامین این تصمیم را گرفته و باید خود سازمان لیگ آن را اعلام می‌کرد.

پشت نامه باشگاه پیکان حرفهای زیادی است و باید این نامه منتشر بشود. همانجا گفتم قرار بود اعلام کنید خودتان "سازمان لیگ" بازی را در آزادی برگزار می‌کنید. چطور باز می‌گویید شورای تامین؟

* قرار بوده دیروز دبی باشید و چرا به امارات سفر نکرده اید؟ 

یکی از همکارانم پدرش فوت کرده بود و منتظر مراسم بودم. این سفر را به شنبه و یکشنبه انداخته‌ام.

قرار بود نامه پیکان به سازمان لیگ را اعلام کنند که منتشر نکرده‌اند. متاسفانه قنبرزاده که بیانیه داد، همه چیز را به سوی باشگاه استقلال رها کرد. ما چه کاره هستیم؟ استقلال چه کاره است؟ شما مسئول برگزاری هستید.

* موافقت شما چه لزومی برای برگزاری بازی پرسپولیس داشت؟ 

 ما موافق نبودیم. بنده اصلاً موافق نبودم. اگر یکی از اعضای شورای تامین تماس بگیرد می‌گوید چطور از استقلال دفاع کردم.

* سرپرست باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه امضای او پای صورت جلسه برگزاری این بازی نیست، بار دیگر در پاسخ به این سوال که چه لزومی داشت استقلال برای برگزاری این مسابقه موافقت می‌کرد؟

من هم همین را می گویم. ۱۰ روز پیش آقایان شورای تامین البرز را دیدند و کاری کردند قبول نکنند بازی در کرج برگزار بشود. برای دوستان در شورای تامین تهران هم سئوال بود که چه اتفاقی قرار بوده در البرز بیافتد که شورای تامین نتوانسته برگزار کند؟

* شما تاکید داشتید بازی‌های هفته بیست و هفتم باید همزمان باشد. حالا چطور پیشنهاد دادید بازی پرسپولیس حتی یک روز دیرتر برگزار بشود؟

 من پیشنهاد ندادم. بازی همزمان را هماهنگ کرده بودند. مشکل ما با بازی همزمان را خودشان حل کرده بودند. جلسه بابت این نبود. فدراسیون و سازمان لیگ فرار رو به جلو می‌کنند و جز تخلف کار دیگری نمی‌کنند.

* صحبت پایانی؟

سهیل مهدی کارمند افشین پیروانی است.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

وقتی به نام شورای تامین مهندسی نتایج می‌کنند؛ با سیاسی ترین نوع فوتبال جهان، تنها کافیست در ایران آشنا شوید!

باشگاه استقلال بیانیه سازمان لیگ را کذب عنوان کرد؛ نمایندگان شورای تامین ورزشگاه انقلاب کرج را تایید کرده بودند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار