علیرضا منصوریان

در پی اقدامات ناجوانمردانه فدراسیون فوتبال علیه باشگاه استقلال و صدور احکامی که بیشتر رنگ و بوی کینه های شخصی دارند، مسئولان این باشگاه در پی شکایت و احقاق حق خود از طریق فیفا هستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پذیرفته نشدن درخواست باشگاه استقلال از کمیته انضباطی و ناپدید شدن نامه ارسالی این باشگاه به سرپرست دبیرکلی فدراسیون و در نتیجه تثبیت محرومیت سه بازیکن ملی پوش امید این تیم که به زعم باشگاه استقلال خارج از قوانین فیفا و AFC است و بر اساس یک آیین نامه داخلی و تصویب نشده می باشد مسئولان باشگاه را بر آن داشت تا با استخدام یک وکیل بین المللی از طریف فیفا و AFC به احقاق حق خود از فدراسیون فوتبال بپردازد.

از دید باشگاه استقلال، محمدرضا ساکت سرپرست دبیرکلی فدراسیون خارج از قوانین فیفا از باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

محرومیت 3 بازیکن امید استقلال

در تصویر بالا نامه ای که باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال فرستاد و در آن اعلام کرده بود از 4 بازیکن دعوت شده استقلال به تیم ملی امید، 2 بازیکن آماده حضور هستند را مشاهده می کنید.

چطور می شود این نامه در دفتر سرپرست دبیر کلی فدراسیون گم شود؟
واقعا گم شد آقای ساکت؟؟؟!

محمدرضا ساکت تمام و کمال این محرومیت را به سرانجام رساند و کارگردان این ماجرای کثیف، ناجوانمردانه و ظالمانه بود.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تصمیم نرفتن به آبادان را هم در سر داشت اما مدیران باشگاه استقلال با وعده دادن و امروز و فردا کردن، او را به آبادان فرستادند. حتی شب گذشته در اردوی استقلال بحث حضور و عدم حضور در این بازی انجام شده، اما مدیران استقلال قصد دارند منصوریان را به هر قیمتی وادار به رفتن در این میدان غیرواقعی و ظالمانه کنند.
او می داند که اگر همین هفته اول در مقابل کمیته انضباطی کرنش نکند و نایستد، این روال تا پایان فصل ادامه پیدا خواهد کرد و چه کسی است که نداند هر نتیجه اعم از خوب و بد، تنها یک پدر  دارد و آن هم منصوریان است.

منصوریان در مصاحبه دیشب خود با دوربین باشگاه استقلال گفت:

امسال در شروع لیگ تیم ما را بهم زدند. سه بازیکن خود را به آبادان آوردیم اما هنوز بلاتکلیف هستیم. با اعمال قدرت فدراسیون اجازه بازی به این بازیکنان را نمی دهند. از طرفی قوانین فیفا و AFC به ما اجازه استفاده از این بازیکنان را می دهد. از آقای تاج می خواهم اگر حرف های ما منطقی است، شکایت فدراسیون را از کمیته انضباطی بردارند تا ما بتوانیم از بازیکنانمان در بازی مقابل صنعت نفت استفاده کنیم. اگر با اعمال قدرت بخواهند جلوی بازیکنانمان را بر خلاف قوانین فیفا و AFC بگیرند قطعا" استقلال از حق خودش عقب نشینی نخواهد کرد.

 

صحبت های علی منصوریان را در ویدیو زیر مشاهده می کنید:

 

 

لینک دانلود

اخبار باشگاه استقلال 


اختصاصی استقلال نیوز؛ ارتش نصف و نیمه در آبادان و فدراسیون نشین هایی که بویی از شرف و عدالت نبرده اند!

اختصاصی استقلال نیوز؛ این عقده ها از کجا نشات می گیرد؟! حسن زاده و رفقا دشمن درجه یک استقلال! 

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار