امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: کسانی را به باشگاه می‌آورم که کار را بلد باشند تا فردا مورد مواخذه قرار نگیرم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیام و مجید حسینی صحبت کرد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* شرایط تیام و مجید حسینی؟

هر دو بازیکن با ما قرارداد دارند ولی متاسفانه از جمع ما جدا شده‌اند ولی ما هم از طریق فیفا خواسته‌ایم تا رضایت ما را جلب کنند. ما 3 بار با باشگاه ترابوزن جلسه داشتیم و باشگاهی که اصلا جواب تلفن ما را نمی‌داد حالا مرتب تماس می‌گیرد و خواستار پایین آمدن رقم قرارداد مجید حسینی است. همین هفته گذشته همکارانم در حوزه بین‌الملل به جد پیگیری این موضوع بودند، ما روی اصول خودمان پافشار هستیم چون باشگاه ترک و مجید حسینی رفتار غیر حرفه‌ای انجام داده است. تیام هم همین شرایط را دارد، اگر او رضایت ما را نگیرد ما اجازه بازی به این 2 بازیکن را نخواهیم داد.

* رقم درخواستی باشگاه استقلال برای مجید حسینی؟

ما خواسته‌ایم که در صورت ترانسفر مبلغی به ما پرداخت شود، ضمن آنکه غرامت نقدی هم خواسته‌ایم، ما در حال مذاکره هستیم تا به رقم مد نظر باشگاه برسیم.

* تیام به یکباره استقلال را ترک کرده و درخواست بالایی داشته است؟

ابتدا باشگاه باید طوری برخورد کند که اعتماد بازیکن جلب شود، بازیکن باید حرف من مدیرعامل را بپذیرد. باید قبول کنیم فوتبال حرفه‌ای برای ترانسفر مقررات خاصی دارد.این درست نیست که بازیکن تلفنش را جواب ندهد، آقای مجید حسینی عزیز شما وقتی می‌خواهی به تیمی بروی باید بر اساس اصول و چارچوپ اصول باشگاه اقدام کنی! تیام بازیکن باشگاه استقلال است و باید در تمرینات شرکت می‌کرد، او باید ابتدا باشگاهش را به ما معرفی می‌کرد و ما با آنها مکاتبه می‌کردیم و در نهایت توافق می‌کردیم. بازیکنی که 3 میلیارد می‌خواهد چطور آمادگی دارد این رقم را بگیرد ولی برای موارد دیگر و هماهنگی با باشگاه آمادگی ندارد؟ مجید حسینی به باشگاه آمده که شماره حساب بدهید که من 50 هزار دلار را بدهم و بروم! مگر اینجا باشگاه دسته سومی است؟ اینجا استقلال است! اگر این کار را می‌کردیم باشگاه ترکیه‌ای چه فکری در مورد ما می‌کند؟ هواداری که مجید حسینی و نورافکن را ساخته حقش این نیست. اگر یک روز زودتر می‌آمدم نورافکن را بر می‌گرداندم. وقتی آمدم مسئولان باشگاه گفتند یک ساعت قبل آی تی سی او را صادر کرده‌اند.

* آیا تغییراتی در باشگاه ایجاد کرده اید؟

من هنوز نرسیده‌ام که به چارت باشگاه برسم، من در این چند روز افرادی را به باشگاه آوردم که فعلا کنار ما باشند، باید کسانی کنار ما باشند که کار را بلد باشند. مطمئن باشید از کسانی استفاده می‌کنم که رزومه قابل قبول باشند. وقتی شما شخصی که بدون سابقه فوتبالی و در حالی که در هیچ کجای فوتبال ایران کار نکرده و هیچ رزومه فوتبالی نداشته است را به باشگاه می‌آورید و در پست حساس باشگاه بگذارید همین اتفاقی می‌افتد که امروز می‌بینید. من کسانی را می‌آورم که فردا مورد مواخذه قرار نگیرم.

* اشراف وزیر ورزش به فوتبال؟

شما مطمئن باشید هر دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزیر هستند و به صورت ریز روی هر دو باشگاه نظارت خواهد شد.در زمان این وزیر هم اینقدر تغییرات گسترده نبوده است. مطمئن باشید وزارت به شکلی با باشگاه‌ها کار خواهد کرد که یک بازیکن بیست و چند ساله تحت تاثیر مدیر برنامه‌اش قرار نگیرد و دو باشگاه را به سخره بگیرند و اینکه کسانی در باشگاه گماشته شوند که زمینه ساز این نوع قراردادها باشند.

اخبار باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: تساوی هم نتیجه خوبی بود؛ شعار علیه وزیر خط دهی شده بود!

امیرحسین فتحی: جدایی امید نورافکن شبیه جوک بود؛ قول می دهم استقلال چند بازیکن مانند تیام خواهد داشت!

امیرحسین فتحی: پروژه تمدید جپاروف همچون تیام بسته شد؛ باید به جوان ها اعتماد کنیم!

پاسخ های پر از تناقض فتحی/ با خواست خودم به تمرین آمدم نه شفر؛ نگفتم تیام و جپاروف امروز به ایران می آیند!

امیرحسین فتحی: تیام و جپاروف امروز می آیند؛ صحبتی از بازگشت جباری نشده است!

امیرحسین فتحی: تیام و جپاروف فردا به تهران می آیند؛ چشمی به زودی به تمرینات اضافه می شود

امیرحسین فتحی: با چشمی جلسه ای برگزار نکردم؛ شفر خودش خواستار لغو سفر به آلمان است!

امیرحسین فتحی: نیامده بودم که جانشین افتخاری شوم ؛ استقلال هیچ وقت متکی به چند بازیکن نبوده است!

دیدگاه‌ها  
کامران
+2 #1 کامران 1397-05-06 16:15
یه قرن هم زودتر میومدی هیچ غلطی نمی کردی جز اجرای اوامر پسر وزیر و نابودی تیم!
نقل قول کردن
سجاد
+2 #2 سجاد 1397-05-06 16:17
دقیقا مثل دولت هرکی میاد سر کار میگه قبلها ال و بل بودن بعد چندتا وعده میده یه مدت که گذشت هیچ کاری انجام نمیشه چند تا دشمن خیالی پیدا میکنه که کار شکنی کردن این اقا رو خراب کنن وبعد از گرفتن زمان با ارزش فصل که اول فصل می باره می ره دقیقا مثل دو فصل قبل
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار