امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال امشب سه خبر مهم در مورد بازیکنان جدا شده و در حال جذب به هواداران پر شمار این تیم داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه اعلام کرد که تلاش های استقلال برای بازگرداندن تیام آغاز شده است و همچنین این باشگاه پیگیر حق رشد نورافکن خواهد بود.

فتحی در این رابطه خاطر نشان کرد:

رسما به تیام نامه زدیم تا به این بازیکن اعلام کنیم که با توجه به قرارداد او با استقلال به دنبال بازگرداندن او به تیم هستیم و این بازیکن باید بر اساس قراردادی که با استقلال دارد در تمرینات حاضر شود.
مکاتبات ما برای دریافت حق رشد نورافکن آغاز شده است. تلاش می کنیم تا حقوق قانونی باشگاه را دریافت کنیم و به هواداران اطمینان می دهم که در این مسیر عقب نشینی نخواهیم کرد و فعلا به دنبال باطل کردن آی تی سی کارت ITC نورافکن هستیم.

تصویر نامه باشگاه استقلال به مامه بابا تیام در ادامه می آید:

نامه باشگاه استقلال مامه بابا تیام

نامه باشگاه استقلال مامه بابا تیام

 

به گزارش استقلال نیوز، همچنین امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال خبر از حضور مارکوس نیومایر در تست پزشکی باشگاه استقلال داد. او در این باره به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت:

پس از پیشنهاد آقای شفر سرمربی محترم تیم مذاکرات ابتدایی با مارکوس نیومایر آغاز شده و این بازیکن جهت حضور در تست پزشکی وارد تهران می شود و در صورت موفقیت در تست های پزشکی، قرارداد او با استقلال به امضا می رسد.

نیومایر فوتبال خود را در تیم های پایه منچستر یونایتد آغاز کرد و سپس راهی دویسبورگ در فوتبال آلمان شد. این هافبک آلمانی بعد از حضور در فوتبال آلمان، حضور در سطح اول فوتبال سوئیس و ترکیه را تجربه کرد و فصل گذشته نیز در سوپر لیگ ترکیه حضوری فعال و موثر داشت.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار