هواداران معترض استقلال

عده ای از هواداران استقلال که از شایط این روزهای تیمشان به ستوه آمده و در ورزشگاه علیه وزیر ورزش شغار سر می دادند، در پایان دیدار مقابل پیکان بازداشت شدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هواداران تیم فوتبال استقلال که از عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات پیش فصل و تبعیض های مغرضانه وزارت ورزش ناراضی بودند، در دیدار مقابل پیکان شعارهایی علیه مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان سر دادند که با واکنش عجیب این وزارتخانه و فدراسیون ورزش و همچنین سرپرست باشگاه استقلال که این آخری می بایست مدافع هواداران این تیم باشد مواجه شد.

دستگیری هواداران استقلال

هواداران استقلال پیش از این در اجتماعی اعتراضی مقابل وزارت ورزش با برخورد امنیتی و گاز انبری این وزارتخانه روبرو شدند. این بار هم در ورزشگاه آزادی هواداران مظلوم این تیم محبوب مردمی ولی ناتنی وزارتی ها توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند تا مظلومیت آنان که تنها دلخوشیشان در این وضعیت بد معیشتی و اقتصادی، استقلال است و بس، بیش از پیش بر همگان مسجل شود.

همانطور که قبلا گفتیم فحاشی علیه هر فردی اقدامی ناپسند است، اما بهتر است وزارت ورزش رویه خود را در قبال هواداران استقلال تغییر دهد و به جای اقدامات گاز انبری، پاسخگوی مطالبات به حق آنان باشد و اقدامات مثبتی در این راستا انجام دهد.

هواداران استقلال که از وزیر ورزش و سرپرست گماشته شده او(امیرحسین فتحی) ناامید شده اند، به صفحه شخصی پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی رفته و از او درخواست رسیدگی و کمک برای سامان دادن تیم محبوب خود را کردند.

این نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در پیامی اعلام کرد به موضوع دستگیری هواداران استقلال و همچنین مشکلات این باشگاه رسیدگی می‌کند:

پروانه سلحشوری

«این روزها تعداد زیادی از هواداران تیم پُرطرفدار استقلال تهران با ارسال پیام خواستار حمایت اینجانب و پیگیری مشکلات این تیم شدند. بیشتر گلایه آنها هم در خصوص بی‌تفاوتی وزیر نسبت به مسائل مدیریتی تیم، جذب بازیکن، دخالت نزدیکان وزیر در امور تیم‌ها، و تبعیض بود. با وجود اعتراضات بحق هواداران، این چند روز در صدد شنیدن خواسته‌های آنان بودم تا مشکلات را طی جلسه‌ای با مسئولان وزارت با آنها در میان گذاشته و تا حصول نتیجه هم قصدی مبنی بر انتشار پیام نداشتم اما امروز خبری بسیار تاسف‌آور شنیدم که هواداران استقلال بدلیل اعتراض به وزیر ورزش شناسایی و بازداشت شدند!
در میان انبوه فساد اقتصادی، کسانی بازداشت شدند که شاید تنها دلخوشی‌شان از زندگی همین فوتبال است. نه مال و منالی دارند و نه دست‌شان در بیت‌المال است. با وجود این همه فقر و فساد اقتصادی و بیکاری که جامعه بدان مبتلا شده و جوانان ما تفریح و دلخوشی چندانی ندارند، آیا انصاف است که با جوانان یک کشور این چنین برخورد کنیم.
قطعا وضعیت بازداشت‌شدگان و دلیل بازداشت آنها و همچنین وضعیت تیم و خواسته‌های هواداران را پیگیری و نتیجه را خدمت استقلالی‌های عزیز عرض خواهم کرد.
نباید اعتراضات مدنی مردم را به تهدید و بازداشت کشانید. اعتراض هواداران باید توسط مسئولان شنیده و پیگیری شود.»

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

حواشی دیدار استقلال و پیکان؛ پرتاب بطری به سمت امیرحسین فتحی و تشویق دکتر نوروزی

امیرحسین فتحی: تساوی هم نتیجه خوبی بود؛ شعار علیه وزیر خط دهی شده بود!

اختصاصی استقلال نیوز/ وحشت از تجمع اعتراضی هواداران استقلال؛ دیگر گول حرف هایتان را نمی خوریم آقای وزیر!

نقل و انتقالاتی که داد هواداران استقلال را در آورد؛ وزیر پرسپولیسی نمی‌خوایم! نمی‌خوایم!

وزیر پرسپولیسی تجمع مسالمت آمیز هواداران را امنیتی کرد؛ چند هوادار استقلال را دستگیر کردند!

دیدگاه‌ها  
سجاد
+5 #1 سجاد 1397-05-07 13:41
اینجا ایران است وزیری که هر روز منفور تر میشود
نقل قول کردن
کامران
+3 #2 کامران 1397-05-07 14:53
اگه یه جو غیرت برا هوادارا مونده باشه مخصوصا اونایی که تهرانن باید بازی بعد 100 هزار نفری وزیر و نوکراش رو ادب کنن،، بخدا من راهم خیلی دوره و شرایط مالی هم ندارم وگرنه بیشرف بودم اگه نرم ورزشگاه و با وزیر و پسر نامردش حرفها داشتم که بزنم و عملا هم تلاش میکردم برای اجرایی کردن شعارها و به واقعیت تبدیل کردنش :D :lol:
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
+2 #3 مسعود عشق اس اس 1397-05-07 15:29
خجالت بکش وزیر لنگی شرم کن از روی هواداران میلیونی استقلال..یه کاری نکن خون همه هواداران به جوش بیاد بیاییم اون وزارتخونه رو...
در همیشه رو این پاشنه نمیچرخه آقای صندلی پرست میبینیم بزودی....
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار