امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: طبیعی است که با این همه تغییرات ناخواسته، تیم جدید برای هماهنگی نیاز به زمان داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال که این روزها به جای پیگیری امور باشگاه و سر و سامان دادن به اوضاع نابسامان تیم، به مصاحبه با خبرگزاری های گوناگون و وعده دادن به هواداران میلیون آبی های پایتخت مشغول است، این بار در گفت وگو با سایت رسمی این باشگاه، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید، ضمن اینکه در انتها نقدی بر صحبت های فتحی با سایت رسمی باشگاه خواهیم داشت:

* پیکان روی دروازه ما موقعیتی نداشت

باید به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید بگویم. استقلال در همه دقایق بازی تیم برتر زمین بود و شایستگی کسب 3 امتیاز را داشت. به خصوص در نیمه دوم که فرصت های بیشتری داشتیم و می توانستیم به 3-2 گل هم برسیم که با بدشانسی به این طور نشد. نکته قابل توجه این که تیم حریف موقعیتی هم روی دروازه ما نداشت و این ها در حالی اتفاق افتاد که تیم ما نسبت به فصل گذشته جوان شده و در همین دیدار هم بازیکنانی در ترکیب استقلال به زمین رفتند که زیر 20 سال داشتند.

* استقلال همواره استقلال است و پرچمش بالاست

من به این استقلال بسیار امیدوارم و دلم روشن است. استقلال ترکیبی از بازیکنان جوان باانگیزه و باتجربه های کاربلد است که با درایت و اندیشه های کادر فنی می توانند بهترین روزها را رقم بزنند. استقلال همواره استقلال است و پرچمش بالاست. درست است که تیم نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات قابل توجهی شده اما هم من و هم هواداران عزیز ایمان دارند که استقلال می تواند خالق بهترین روزها و بهترین نتایج باشد. ما باید به تیممان اطمینان و ایمان داشته باشیم.

* استقلال برای هماهنگی نیاز به زمان دارد

درخواست من از هوادارانمان این است که مروری روی لیست نفرات جداشده از تیم داشته باشند، امید ابراهیمی و امید نورافکن تصمیم گرفتند به باشگاههای دیگری بروند، تیام هم می خواهد راهی باشگاه دیگری شود که البته باید از ما رضایتنامه بگیرد، سرور چپاروف هم در جایی دیگر به فوتبالش ادامه می دهد، سید مجید حسینی هم دنبال جدایی است، داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم دچار مصدومیت شده اند. طبیعی است که با این همه تغییرات ناخواسته، تیم جدید برای هماهنگی نیاز به زمان داشته باشد. نقش و اهمیت هواداران عزیز استقلال هم به عنوان صاحبان و سرمایه های اصلی باشگاه، در حال حاضر مهمتر از هر زمان دیگری است. بدون تردید حمایت و انرژی مثبت هواداران می تواند بهترین اتفاق ممکن و بزرگترین کمک برای تیم باشد. همه تلاش کادر مدیریتی باشگاه فراهم آوردن مطلوب ترین شرایط برای تیم است. براساس لیست آقای شفر هم در حال مذاکره با چند بازیکن ایرانی و خارجی هستیم تا در اولین فرصت به تیم اضافه شوند.

* کار شبانه روزی و سخت استقلال را به روزهای خوبش بر می گرداند!

اتحاد، همدلی و حمایت در کنار کار شبانه روزی و سخت می تواند استقلال را به روزهایی برساند که همه ما می خواهیم، روزهایی که باعث غرور و شادی هواداران عزیز گردد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سرپرست باشگاه استقلال این روزها به جای اینکه وقت خود را برای رسیدگی به امور باشگاه و سر و سامان دادن به وضعیت نابسامان تیم صرف کند، به مصاحبه با خبرگزاری های مختلف مشغول است و تنها به هواداران وعده وعید می دهد تا با هدر دادن وقت، به مقاصد مورد نظر وزارت ورزش در مورد استقلال برسد. در این گزارش به نقد صحبت های فتحی با سایت رسمی باشگاه می پردازیم:

1- ایشان در ابتدای عرایضشان فرمودند: " نکته قابل توجه این که تیم حریف موقعیتی هم روی دروازه ما نداشت!"

جناب آقای سرپرست، اینجا استقلال است نه بهمن! این تیم فصل قبل در هر بازی حداقل 6-7 موقعیت صد در صد گل روی دروازه رقبا ایجاد می کرد و به دل همه ترس و وحشت انداخته بود. همان چیزی که وزارتی ها از آن وحشت داشتند و بالاخره زهرشان را ریختند و استقلال مدعی قهرمانی آسیا را از هم پاشیدند.

2. مضحک تر و خنده دارتر از این نمی شد هوادار را گول زد: " استقلال ترکیبی از بازیکنان جوان باانگیزه و باتجربه های کاربلد است که با درایت و اندیشه های کادر فنی می توانند بهترین روزها را رقم بزنند."

جناب سرپرست قانونمند، تیمی که در 1/4 لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، نیازمند ستاره هایی مانند تیام و جپاروف است نه جوانان 17-18 ساله که می بایست به مرور و اندک اندک در دقایق پایانی به میدان بیایند تا تجربه کسب کنند و پخته شوند. در ترکیب دیروز استقلال از کدام باتجربه سخن می گویید؟

منتظری، حیدری و رحمتی بالای 34 سال سن دارند. وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری سه بازیکنی هستند که تجربه بازی در رقابت های آسیایی را دارند. بقیه چه؟ از چه چیزی سخن می گویید؟ این تیم به جای تقویت، نابود شد جناب، نابود!

3. "طبیعی است که با این همه تغییرات ناخواسته، تیم جدید برای هماهنگی نیاز به زمان داشته باشد"

یک ماه دیگر با السد بازی داریم، به لطف شما در این چند روزی که آمده اید، هیچ اتفاق مثبتی ندیدیم که هیچ، تیام و جپاروف را هم پراندید. حالا به جای اینکه صغری کبری بچینید، هر چه زودتر بازیکن جدید مد نظر شفر را به تیم اضافه کنید تا زودتر با بقیه بازیکنان هماهنگ شوند. از تیم رویایی فصل قبل فقط یک سایه باقی مانده!

4. "اتحاد، همدلی و حمایت در کنار کار شبانه روزی و سخت می تواند استقلال را به روزهایی برساند که همه ما می خواهیم"

این هم یک شعار قشنگ و رویایی از جانب شما؛ در حال حاضر شما به جای اینکه شبانه روز کار کنید، شبانه روز در حال مصاحبه اید! لااقل یک حرکت مثبت انجام بدهید تا باور کنیم حرف هایتان سرکاری نیست.

این را هم در پایان اضافه کنم جناب سرپرست جدید که دیروز فرمودید شعارهای هواداران علیه وزیر خطی بود.

هوادار از کسی خط نمی گیرد، فقط از قلبش خط می گیرد. هوادار استقلال را هالو فرض نکنید. فحاشی کار خوبی نیست و نکوهیده است اما وزارت ورزش کارد را به استخوان هوادار استقلال رسانده است که اینچنین در آزادی شعار سر داد. به رئیستان بگویید دست به کار شود و شائبه های هواداران استقلال را برطرف کند. اولین اقدام اخراج مازیار ناظمی است و عذرخواهی آقازاده محترمشان از هواداران استقلال.

مهدی احمدی(سردبیر استقلال نیوز)

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: اجازه بازی به تیام و حسینی را نمی دهیم؛ اگر یک روز زودتر می‌آمدم نورافکن را بر می‌گرداندم!

امیرحسین فتحی: تساوی هم نتیجه خوبی بود؛ شعار علیه وزیر خط دهی شده بود!

امیرحسین فتحی: جدایی امید نورافکن شبیه جوک بود؛ قول می دهم استقلال چند بازیکن مانند تیام خواهد داشت!

امیرحسین فتحی: پروژه تمدید جپاروف همچون تیام بسته شد؛ باید به جوان ها اعتماد کنیم!

پاسخ های پر از تناقض فتحی/ با خواست خودم به تمرین آمدم نه شفر؛ نگفتم تیام و جپاروف امروز به ایران می آیند!

امیرحسین فتحی: تیام و جپاروف امروز می آیند؛ صحبتی از بازگشت جباری نشده است!

امیرحسین فتحی: تیام و جپاروف فردا به تهران می آیند؛ چشمی به زودی به تمرینات اضافه می شود

امیرحسین فتحی: با چشمی جلسه ای برگزار نکردم؛ شفر خودش خواستار لغو سفر به آلمان است!

امیرحسین فتحی: نیامده بودم که جانشین افتخاری شوم ؛ استقلال هیچ وقت متکی به چند بازیکن نبوده است!

دیدگاه‌ها  
کامران
+3 #1 کامران 1397-05-06 21:43
تفففففف تففففففففففففف.. ، بخدا میخوام سرم رو بکوبم به دیوار،، خدا ازتون نگذره من که هیچوقت هیچکدوم رو حلال نمیکنم هیچوقت
نقل قول کردن
سجاد
+1 #2 سجاد 1397-05-07 00:25
باز هم شعار بازهم بازی با دل هوادار بازهم کشتن باارزش ترین زمان بازهم بازی کردن با نامهای و تمدید با برمصرفایی مثل جابر و قربانی و نابود کردن استقلال ودیگر هیچ
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
+1 #3 مسعود عشق اس اس 1397-05-07 00:58
استقلال بزرگ رو ببینید خدایا گیر یه مشت کور کچل لنگی افتادیم..تا کی وعده و وعید تا کی دروغ و نیرنگ؟؟
این مردم سالهاست خون دل میخورن وزیر ورزش لنگی خجالت بکش...فردا روزی باید جواب میلیونها آدم بدهی..این صندلی ها به هیچ بنی بشری وفا نکرده نوبت شماهم میرسه...خواهیم دید..
فتحی خان شب دراز و... میبینیم چیکاره ای هرچند توهم گماشته و امربر همون وزیرکی و هییییچ اختیار و استقلال اجرایی نداری..
سعی نکن هواداران متعصب و باهوش استقلال با مصاحبه های آنچنانی گول بزنی...جانشین تیام و جپارف چی شد آقای راستگوی باشخصیت؟؟ با السد غول پیکر با 4 تا بچه بریم تو زمین؟؟بله جناب مدیر کاربلد عقاب و بهمن؟؟!!
اگر تا آخر این هفته اسپانسر جدید گرفتی پول تزریق کردی که هیچ وگرنه دفعه دیگه تو استادیوم بلایی سر تو و اون وزیر خاین دشمن استقلال بیاریم که حظ کنید...
از ما گفتن بود..
نقل قول کردن
سیروس پیشت هجده
+1 #4 سیروس پیشت هجده 1397-05-07 23:21
من از کار مراسم جام لنگیا دانستم که ناکس کس نمیگردد.
آخه کجای دنیا تو پایان لیگ به داور بازی آخر مدال میدن ؟
وزیر لنگی،فدراسیون لنگی ،مدیر لنگی و ... همه شدن لنگی
هفت سال پیش لنگ واسه سوپرجام حاضر نشد کو سه هیچ به نفع استقلال؟
10 سال لنگ قهرمان نشد حالا میخوان اندازه 10 سال قهرمانش کنن
آخه بی شرفا کجای دنیا دیدید تماشاچی رو بخاطر شعار دادن دستگیر کنن ؟
تماشاچی که به قول شعارهای شما سرمایه فوتبال ماست.
جگر هوادارای استقلال شده عین جگر زلیخا
به قول شاعر:
حالا هرچی تحمل کردمو دیگه بسمه دیگه بسمه
حالا هرچی با ادب بودمو دیگه بسمه دیگه بسمه
لعنت به شرف وزیر و مدیر و فدراسیون لنگی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار