ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل پارس جنوبی جم از هفته چهارم لیگ برتر فصل 1397/98 اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پارس جنوبی جم از هفته چهارم لیگ برتر فصل 1397/98 به شرح زیر خواهند بود:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، روح‌الله باقری

ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی

به گزارش استقلال نیوز، تنها غایب امروز استقلال نسب به دیدار هفته گذشته، فرشید باقری است که به دلیل درگذشت پدرش این دیدار را از دست داد و همین موضوع باعث شد شفر از دانشگر به جای او در میانه میدان بازی بگیرد.

صیادمنش و آقایی هم با حکم کمیته اخلاق از حضور در این دیدار محرومند تا غایبین استقلال برای این دیدار به عدد 3 برسد. الحاجی گرو و نویمایر هنوز به آمادگی صد در صدی برای حضور در ترکیب ثابت استقلال نرسیده اند اما قطعا در دیدار امروز به عنوان بازیکن ذخیره به میدان خواهند آمد. این احتمال وجود دارد که طارق همام هم دقایقی بتواند برای استقلال بازی کند.

* سید مهدی رحمتی در این دیدار هم دروازبان و کاپیتان استقلال خواهد بود. رحمتی که در دیدار فصل گذشته در جم حواشی زیادی برای آبی پوشان ایجاد کرده بود، مسلما در این دیدار برای جبران مافات و ثبت سومین کلین شیت این فصل خود به میدان خواهد رفت.

 * ترکیب خط دفاعی نسبت به دیدار مقابل تراکتورسازی دست نخورده باقی ماند. محمدی مهر که آرام آرام خود را به ترکیب استقلال تحمیل کرد امروز مقابل تیم سابقش نقش پر رنگی در بازی ایفا خواهد کرد. سهرابیان و منتظری زوج خوبی برای دفاع استقلال نشان دادند، هرچند اگر باقری می توانست امروز برای استقلال بازی کند، سهرابیان گزینه اول دفاع چپ استقلال می بود، نه مرکز خط دفاعی! زکی پور هم که کم کم زیر نظر شفر در حال پختگی و رسیدن به تکامل است امروز در دفاع چپ بازی خواهد کرد و امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشد.

* اما دانشگر امروز وظیفه سنگینی در خط میانی استقلال خواهد داشت. پر کردن جای فرشید باقری کار آسانی نیست. علی کریمی هم که بازی به بازی بهتر می شود و عملکردش رو به بهبودی است در غیاب باقری فشار بیشتری را تحمل خواهد کرد و امیدواریم بتواند در گرمای جم بازی قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد. وینگرهای استقلال در این دیدار طبق شماتیک ترکیب وریا غفوری و فرشید اسماعیلی هستند. غفوری در سمت راست زوج خطرناکی با محمدی مهر ساخته اند اما در سمت چپ اسماعیلی اولین بار در این فصل در این پست به بازی گرفته خواهد شد(البته اگر شماتیک ترکیب برای گمراه کردن کادر فنی پارس جنوبی جم این تغییر را اعمال نکرده باشد.)

البته احتمال اینکه تبریزی همچون هفته قبل وینگر چپ باشد و اسماعیلی پشت مهاجم بازی کند بسیار بیشتر است.

* در خط حمله همچون 3 هفته قبل، روح الله باقری انتخاب اول شفر در نوک خط حمله است. روح الله با وجود اینکه هنوز گلی به ثمر نرسانده اما یکی از موثرترین بازیکنان استقلال در این فصل بوده است. امیدوارم امشب پای باقری به گلزنی باز شود و باز هم شاهد درخشش او باشیم. پشت باقری طبق شماتیک ترکیب تبریزی بازی خواهد کرد ولی این احتمال وجود دارد او و اسماعیلی در حین بازی جای خود را با هم عوض کنند.

به گزارش استقلال نیوز، نیمکت نشینان استقلال در دیدار امروز سید حسین حسینی، طارق همام، خسرو حیدری، مارکوس نویمایر، الحاجی گرو، حسین حیدری، رضا آذری و شاهین طاهرخانی خواهند بود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پیکان؛ سایه ای از آن تیم رویایی باقی نمانده!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ حضور آرمین در فرماندهی باقری!

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی؛ مرتضی، تبریزی ها را سورپرایز می کند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار