بیژن طاهری

مربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم ولی به خاطر جو بازی کار سخت شد، دو بازی سنگین ما را خسته کرد!

 

 به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری مربی تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال مقابل نفت مسجد سلیمان حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. در ادامه متن صحبت های مربی آبی پوشان را مشاهده می کنید:

* ما از صفر شروع کردیم

ما سخت کار می‌کنیم و تلاش بسیار زیادی داریم و تا حدودی هم در کارمان پیشرفت داشتیم. ما از صفر شروع کردیم چون بازیکنان ما در اردوهای ابتدای فصل نبودند.

* دو بازی با نفت مسجدسلیمان ما را خسته کرد

دو بازی سنگین با چنین تیمی بازیکنان ما را خسته کرد، می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم ولی به خاطر جو بازی کار سخت شد. ما آنالیز خوبی از حریف داشتیم و از بازی هم راضی بودیم. آنها خیلی خوب کار کردند و مقداری دفاع تیمی ما ضعف دارد که در آینده رفع می‌شود.

* نیازی نبود که بازی را به جنجال بکشیم

بیژن طاهری در خصوص عملکرد تیمش در دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: ما احتیاجی نداشتیم که بخواهیم بازی را به جنجال بکشیم از طرفی تیم ما جلو بود و مهدی قائدی هم یک بازیکن جوان بود که برای ما خوب کار کرد. صیادمنش هم زحمت کشید و عملکرد خوبی داشت. در مورد تعویض قائدی هم باید بگویم که ما مجبور شدیم او را تعویض کنیم و درست است که قائدی سن و سال کمی دارد اما روح بزرگی دارد.

* قائدی خندان به از زمین بیرون آمد

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه مهدی قائدی بعد از تعویض اعتراض کرده است، گفت: او اعتراض نکرد در بازی گذشته هم گفتند که او بطری آب را پرت کرده ولی بطری از دست او افتاد. امروز هم که خندان از زمین بیرون آمد.

* داور نباید تحت تاثیر جو قرار می‌گرفت

طاهری در خصوص اینکه داوری را چطور می‌دید، گفت: باشگاه نامه اعتراض رسمی خود را به سازمان لیگ ارسال کرده و ما برای سیدعلی احترام ویژه‌ای قائل هستیم اما او نباید تحت تأثیر جو قرار می‌گرفت. 

* کجای دنیای پشت نیمکت مربیان همه صحبت می‌کنند

وی در خصوص اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ داده است، بیان داشت: باید این را بگویم که کجای دنیا پشت نیمکت مربیان این همه صحبت می‌شود این یک مشکل بزرگ در شهر مسجدسلیمان بود که امروز به وجود آمد.

* شفر هیچ حاشیه‌ای نداشت

وی در پایان در خصوص اینکه شفر حواشی را ایجاد کرده بود، گفت: مربی ما هیچ حاشیه‌ای نداشت.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 

اخبار مرتبط:

بیژن طاهری: مهاجمان را تحت فشار نگذاریم؛ فوتبال خُم رنگرزی نیست که به یک باره همه چیز را یکرنگ کنیم

بیژن طاهری: برای برد دربی به زمین می رویم؛ با رفتن تیام، ابراهیمی و حسینی استقلال ضربه خورد، نه از رفتن ساناک!

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-07-15 12:02
یک ساله مات و مبهوت موندم کی تو رو مربی کرد کجا تجربه کسب کردی کجا دوره مربیگری دیدی، شفر تو رو آورده که همه جوره وامدارش باشی و در مقابل بگه دستیار داخلی دارم ولی همه میدونیم فقط برای چیدن وسایل تمرین قبل شروع ازت استفاده میکنه و دیگر هیچ
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار