سید حسین حسینی

سید حسین حسینی گفت: از نیمکت نشینی در استقلال خسته شدم و دیگر تحمل این وضع برایم سخت است.  

 

به گزارش استقلال نیوز، سید حسین حسینی دروازبان استقلال پس از پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان از هفته ششم لیگ برتر در مصاحبه با خبرنگاران به نیمکت نشینی متعدد خود واکنش نشان داد و صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* نیمکت نشینی در استقلال

در این مدت خیلی سکوت کردم و دوست نداشتم حاشیه‌ای از طرف من به تیم وارد شده و لطمه بخورد. در بازی با پارس جنوبی جم به شفر گفتم چرا من را بازی نمی‌دهی که پس از آن برخی از دوستان خواستند که من را مقابل هوادار قرار بدهند و بگویند حاشیه درست می‌کنم.

* صحبت با شفر در مورد بازی نکردن 

نمی‌دانم امسال چه چیزی تغییر کرده که بازی نمی‌کنم. سال گذشته خیلی بازی کردم و به من میدان دادند و تا آنجایی که همه می‌دانند، پاسخ اعتمادشان را دادم. امسال نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که 10،12 دیدار است فرصت بازی به من داده نشده است. اگر به خاطر اعتراض به شفر بوده باشد، در جلسه‌ای به او گفتم که اگر اعتراضی کرده‌ام، معذرت خواهی می‌کنم. شفر هم گفت ناراحت نیستم و خوب تمرین می‌کنی و از تو راضی‌ام.

* جدایی از استقلال

نمی‌دانم باید چه کار کنم که بازی کنم؟ بالاخره من دروازه‌بان ملی‌پوش هستم و دوست دارم پیشرفت کنم. من نیم فصل از استقلال می‌روم و تصمیم قطعی است. آقای فتحی و باشگاه باید رضایت‌نامه من را بدهند، چون این تصمیم به سود هر دوی ما خواهد بود. باز هم می‌گویم اگر به خاطر اعتراضم نیمکت نشین هستم، از شفر عذرخواهی کرده بودم. به خاطر خودم، خانواده‌ام و اینکه می‌خواستم بازی کنم، معذرت خواستم، اما شاید موضوع چیز دیگری است.

* درخواست برای صدور رضایتنامه

از اواخر سال گذشته نیمکت نشین شده‌ام، در صورتی که خیلی‌ها کارهای بدتری کردند. دوست ندارم هواداران ناراحت شده یا مشکلی از طرف من بوجود بیاید، اما کاری نکرده‌ام که هم لیگ و هم جام حذفی بازی به من نمی‌رسد. امیدوارم رضایت‌نامه من را بدهند، چون خسته شده‌ام.

به گزارش استقلال نیوز، با وجود صحبت های به حق سید حسین حسینی ولی بهتر بود این دروازه بان ملی پوش با انجام رفتار حرفه ای مشکل خود را از طریق باشگاه حل می کرد تا پیروزی استقلال را به کام هوادار تلخ نکند.

    

دیدگاه‌ها  
کامران
+1 #1 کامران 1397-07-14 23:06
چند روز پیش نوشتم که علنا شفر در برابر باند رحمتی تسلیم شده و این بسیار خطرناکه برای تیم، رحمتی با اشتباهات فاحش تیم رو در برابر السد حذف کرد، رحمتی هیچوقت عرضه خروج در کرنر و ایستگاهی نداره برین فیلم بازی بیرانوند رو ببینید و با رحمتی مقایسه کنید اون با خروجش هممممه کرنرها و ایستگاهی ها رو میگیره و با پرتاب دست به ضد حمله تبدیلش میکنه اما رحمتی تو این صحنه ها تیم رو به معنای واقعی نابود میکنه و بعدش سریع داد و بیداد میکنه با مدافعان که بکه من نبودم!!! و هنوز فیکس تمام بازی هاست!!!! امشب یارو خطیر حسینی رو تهدید کرده و به ناحق بهش توهین کرده! بخدا یه روزی چوب این خیانت به این بچه رو میخورید اما افسوس که تیم هم ضربه می بینه،، شفر خیلی منفور شده حداقل نزد من و دوستام
نقل قول کردن
تیمور قهرمانی
+1 #2 تیمور قهرمانی 1397-07-16 15:15
متاسفانه هم آقای فتحی وهم معاونانش دارند استقلال را نابود میکنند. حسینی بهترین دروازه بان ایرانه وبا توجه به سنش آینده استقلال رابیمه میکند .آقای شفر هم با ایشان لجبازی می کند.پارسال علیرغم رکوردشکستن کلین شیت حسینی، رحمتی را در بازی های جام حذفی به میدان فرستادولی شفر که فقط به فکر جیب ودلالی خودشه. به حسینی حتی در جام حذفی بازی ندادند.عامل حذف استقلال از جام قهرمانی آسیارحمتی بود.به خدا این آقای فتحی پرسپولیسیه ومی خواهد استقلال را نابود کند.هواداران به هوش باشید .این آقای خطیر از کجا آمده!!!!!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار