بیژن طاهری

مربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سایپا گفت: انتقادهای که از الحاجی گرو می شود با اولین گل او از بین خواهد رفت و این بازیکن محبوب هواداران خواهد شد!

 

 به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری مربی تیم استقلال که به دلیل محرومیت وینفرید شفر، به جای ایشان در نشست خبری پیش از بازی با سایپا از هفته نهم لیگ برتر شرکت کرده بود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. در ادامه متن صحبت های مربی آبی پوشان را مشاهده می کنید:

* بازیکنان زیاد در تیم ملی  

ما در طول هفته گذشته 13 بازیکن نداشتیم اما وقتی اضافه شدند شرابط خوبی داشتند. بازی سختی در پیش داریم و آماده کسب سه امتیاز هستیم.

 * کیفیت پایین زمین ورزشگاه تختی

مطمئنا خیلی تاثیر خواهد داشت. استقلال روی زمین بازی می‌کند و کیفیت زمین روی بازی آنها تاثیر خواهد گذاشت. این کیفیت برای هر دو تیم خواهد بود چرا که سایپا تیم خوبی دارد و فوتبال روی زمین را به نمایش می‌گذارد بنابراین کیفیت برای هر دو تیم یکسان است.

 * شرایط آبی پوشان پیش از بازی با سایپا

شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود و بایکنان با هم هماهنگ می‌شوند. درست است که ملی‌پوشان در تمرینات حضور نداشتند اما قبل از آن چند روز در اهواز تمرین کردیم و بازیکنان آمادگی خوبی دارند. لیگ و جام حذفی دو مقوله جداست و لیگ را فدای حذفی یا جام حذفی را فدای لیگ نمی‌کنیم.

 * استراحت به ملی پوشان

اگر به بازیکنان ملی پوش استراحت بدهیم دیگر بازیکنی نخواهیم داشت. 13 بازیکن در تیم ملی فوتبال و تیم امید بودند و طارق همام هم به کشورش عراق رفته بود. شرایط طوری است که باید از ملی‌پوشان استفاده کنیم. آنها وقتی از تیم ملی برگشتند شرایط بدنی خوبی داشتند چرا که یک دیدار تدارکاتی با بولیوی برگزار کرده و یک بازی هم بین خودشان انجام دادند. بازیکنان تیم امید هم در اردوی درون‌تیمی تمرینات خوبی را برگزار کردند.

* انتقاد از خارجی های استقلال

متاسفانه نیومایر از ناحیه انگشت پا دچار مصدومیت شد وقتی بازیکنی از ناحیه انگشت مصدوم می‌شود نمی‌تواند فوتبال بازی کند. او کم کم به شرایط آرمانی نزدیک می‌شود. الحاجی گرو هم اگر زودتر گل بزند فشار از روی او برداشته می‌شود. گرو بازیکن بدی نیست و امیدوارم هر چه زودتر گل بزند تا فشار انتقادات از روی او برداشته شود.

* واکنش به صحبت های سامان قدوس

اینجا استقلال است و همه دوست دارند که مهاجم گل بزند. روزی که تیام به استقلال آمد 20 دقیقه اول که بازی کرد همه انتقاد کردند که چه کسی را آورده‌ است. پس از اینکه گل زد او شد تیام. گرو هم گل بزند فشارها از روی او برداشته می‌شود. ما در خط حمله بازیکنان تکنیکی مثل فرشید اسماعیلی، مهدی قاعدی و روح‌الله باقری داریم که در کنار الحاجی گرو بازی کرده‌اند.

* غایبان استقلال در بازی فردا

فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری و روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. چشمی پس از بازی با بولیوی مصدوم بود و از روز گذشته ریکاوری کرد. میلاد زکی‌پور را هم به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


اخبار مرتبط:

بیژن طاهری: نیازی نبود که بازی را به جنجال بکشیم؛ شفر هیچ حاشیه‌ای نداشت

بیژن طاهری: مهاجمان را تحت فشار نگذاریم؛ فوتبال خُم رنگرزی نیست که به یک باره همه چیز را یکرنگ کنیم

بیژن طاهری: برای برد دربی به زمین می رویم؛ با رفتن تیام، ابراهیمی و حسینی استقلال ضربه خورد، نه از رفتن ساناک!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار