امیر حسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: استقلال برای موفق شدن در دیدار روز جمعه به انرژی مثبت هواداران خود نیاز دارد و این انرژی مثبت باید تا سوت پایان مسابقه به بازیکنان تزریق شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه از هواداران این تیم خواست فقط به تشویق تیم محبوب خود بپردازند و فرهنگ غنی و پر بار ایرانی استقلالی خود را به همگان نشان دهند.

* استقلال بازی به بازی بهتر شده است

مقایسه عملکرد تیم در دو هفته گذشته به گواه همه کارشناسان و هواداران نشان می دهد که استقلال در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و بازی به بازی بهتر شده است. همین روند رو به رشد در کنار اضافه شدن بازیکنان جدید، باعث شده تا تیم شرایط خوبی پیدا کرده و همه آماده ایم تا در کنار یکدیگر روز جمعه در ورزشگاه از یک فوتبال زیبا و جوانمردانه لذت ببریم.

* یقین دارم جمعه به اولین برد خود می رسیم

بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا استقلال به بهترین شرایط مورد نظر برسد. یقین دارم با ادامه این روند می توانیم در هفته سوم به اولین برد خود در لیگ هجدهم دست پیدا کنیم اما برای رسیدن به این هدف حضور یار دوازدهم استقلال بسیار مهم و ضروری است زیرا با حضور و حمایت هواداران است که بازیکنان می توانند دارای قدرت و انگیزه ای مضاعف شوند.

* هواداران استقلال ورزشگاه را پر کنند

هواداران عزیز استقلال کلید اصلی یک نمایش زیبا در روز جمعه هستند. آنها می توانند با پر کردن ورزشگاه به تیم محبوب خود کمک کنند تا سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند. استقلال برای موفق شدن در دیدار روز جمعه به انرژی مثبت هواداران خود نیاز دارد و این انرژی مثبت باید از داخل و خارج ورزشگاه از همین حالا تا سوت پایان مسابقه به بازیکنان تزریق شود.

* هواداران فقط تیم خود را تشویق کنند

درخواست من از هواداران محترم استقلال این است که فقط به حمایت و تشویق تیم محبوب خود بپردازند و یک بار دیگر فرهنگ غنی و پربار ایرانی و استقلالی را نشان دهند. استقلال و تراکتور از تیم های خوب و پر هوادار فوتبال ایران هستند و می توانند روز جمعه پدید آورنده یک بازی جذاب و تماشایی باشند. صاحبان اصلی استقلال هواداران هستند و نقش آنها در ایجاد آرامش در ورزشگاه و افزایش انگیزه و انرژی برای تیم بر هیچکس پوشیده نیست.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: کمیته داوران در مورد خطای مدافع پیکان که قلم بند آقایی را شکست، نظری ندارد؟!

امیرحسین فتحی: شاید وزیر با مجیدی صحبت کرده؛ عراقی ها در تهران بودند گفتیم از آن ها تست بگیریم!

امیرحسین فتحی: 600 هزار دلار از ترابزون گرفتیم؛ منافع باشگاه برای ما از هر چیزی مهمتر است

امیرحسین فتحی: تبریزی از شنبه به ما ملحق می شود؛ نیومایر در ایفمارک دارد تست پزشکی می دهد

امیرحسین فتحی: به دنبال ابطال ITC نورافکن هستم؛ نیومایر به ایران می آید و برای بازگشت تیام نامه زدیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار