امیرحسین اسماعیل زاده

مدیریت قبلی استقلال با جذب جوانان آینده دار قدم بلندی برای سرمایه گذاری برای آینده این تیم برداشتند اما سیاست مدیران فعلی در این باره مشخص نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، در دوران مدیریت سابق باشگاه استقلال مدیران باشگاه و در راس آنها پندار توفیقی اقدام به جذب بازیکنان جوانی نمودند تا استقلال در آینده از نظر بازیکن تا حدودی به خودکفایی برسد.

هر چند انتقادات زیادی به مدیران قبلی باشگاه استقلال وارد است که استقلال نیوز بارها به آن اشاره کرد و حتی در آن زمان به دلیل همین انتقادات از طرف باشگاه و مدیر رسانه ای سابق در لیست سیاه نیز قرار گرفت، اما این اقدام آنها همواره مورد تقدیر قرار گرفت.

حسین حیدری، ابوالفضل محمدحسنی، احمدرضا احمدوند، امیرحسین کارگر، مهدی قائدی، احمد نورالهی، امیرمحمد زالی، الهیار صیادمنش، حیدرعلی احمدزاده، مهدی نورالهی، محمد مهدی طاهری، رضا کریمی، امید سامکن، رضا آذری، سجاد آقایی، سینا خادم پور، شاهین طاهرخانی، امیرحسین اسماعیل زاده و.. بازیکنان جوان و آینده داری بودند که با قرادادهای بلند مدت 3 تا 5 ساله توسط مدیریت قبلی به استقلال آمدند. نام برخی از این بازیکنان به گوش هواداران عزیز آشنا است و از وضعیت آنها اطلاع دارند اما از وضعیت بسیاری از آنها خبری موجود نیست!

 

در لابه لای خبرهایی که از آشفته بازار آکادمی استقلال و دعواهای سهم خواهانه مومنی با مربیان رده های مختلف به گوش می رسد، هفته گذشته خبری مبنی بر پیوستن امیرحسین اسماعیل زاده، دفاع چپ جوان استقلال با قراردادی 3ساله به تیم پارس جنوبی جم منتشر شد.

با پیگیری خبرنگار استقلال نیوز در حالیکه اسماعیل زاده هنوز 4 سال با استقلال قرارداد داشت، با فسخ قرارداد به تیم پارس جم پیوست.(مصاحبه سال گذشته استقلال نیوز با امیرحسین اسماعیل زاده را از اینجا بخوانید)

امیرحسین اسماعیل زاده تنها یک نمونه از بازیکنانی بود که می توانست در آینده به کار استقلال بیاید که اینچنین از دست رفت و شاید در آینده برای بازگرداندن او به تیم هزینه هنگفتی روی دست باشگاه گذاشته شود.

 

در حالیکه تمامی تیم های بزرگ دنیا از آکادمی خود به بهترین نحو استفاده و درآمدزایی می کنند، باشگاه ریشه دار و بازیکن ساز سال های نه چندان دور استقلال!! این سالها همواره در این مورد ناتوان عمل کرده است که ضعف مدیریتی یکی از مهم ترین دلایل ناکام ماندن پروژه های اینچنینی این باشگاه است!

باشگاه استقلال و مسئولان نقل و انتقالاتی باشگاه می بایست به صورت شفاف پاسخگوی این سوالات به هواداران خود باشند:

1. چراقرارداد بازیکنی که هنوز 4 سال با شما قرار دارد، اینقدر راحت و بدون هیچ عایدی برای باشگاه فسخ می شود؟

2. چرا امیرحسین اسماعیل زاده را به صورت قرضی راهی باشگاه خواهان وی نکردید تا با کسب تجربه و بالا رفتن قیمت دوباره به استقلال برگردد؟

3. سیاست باشگاه در قبال جوانان مستعدی که با عشق به پیراهن مقدس استقلال با این تیم قرارداد بستند و تحت قرارداد باشگاه قرار دارند، چیست؟

4. چه کسی در باشگاه پیگیر وضعیت این جوانان مستعد که بسیاری از باشگاه ها در آرزوی داشتن آنها هستند، می باشد؟

به این جوانان، بازیکنان تیم قهرمان فصل قبل لیگ امیدها را هم اضافه کنید. تیمی که با مشکلات فراوان مالی و با چنگ و دندان توانست به مقام قهرمانی لیگ امیدها دست پیدا کند و دیگر تیم های لیگ امید از جمله مقاومت و سایپا را که با هزینه هنگفت در پی قهرمانی بودند، به زانو در بیاورد. از آن تیم ستاره های فراوانی می توانست و می بایست ظهور کند اما متاسفانه بیشتر بازیکنان آن تیم به حال خود رها شدند و از دست رفتند!

در ادامه گلایه های محمد چیذری و حرف های تامل برانگیز یکی از اعضای تیم قهرمان امید استقلال را در استوری اینستاگرامش می خوانید:

محمد چیذری

در مورد تیم امید باید به این مورد اشاره کنیم که وینفرید شفر در نیم فصل دوم فصل گذشته از معراج پورتقی مهاجم ذاتا گلزن و زکریا مرادی کاپیتان خلاق تیم امید استقلال برای حضور در تمرینات دعوت به عمل آورد و بعد از تایید او باشگاه استقلال با این بازیکنان قرارداد بلندمدت امضا کرد. استقلال نیوز پیگیر وضعیت این دو بازیکن با استعداد و جوان استقلالی هم خواهد بود و در صورت لزوم برای هواداران فهیم استقلال بزرگ روشنگری کند.

متاسفانه به دلیل عدم دسترسی ما به بسیاری از این جوانان وضعیت آنها برای ما مشخص نیست! اما استقلال نیوز آمادگی دارد صحبت ها و ناگفته های بازیکنان جوان استقلال را به گوش هواداران و مسئولان تیم برساند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

سینا خادم پور در گفت و گو با استقلال نیوز: مترصد یک فرصت از استراماچونی هستم

معراج پورتقی در گفت و گو با استقلال نیوز/ به زودی به تمرینات تیم بزرگسالان استقلال خواهم رفت

معراج پورتقی در گفت و گو با استقلال نیوز/ فقط به گلزنی برای استقلال فکر می کنم نه القابی مثل "قاتل پرسپولیس"!

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با معراج پورتقی مهاجم شهسواری و گلزن تیم امید استقلال

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با محمد مهدی طاهری هافبک راست جوان استقلال

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با امیرحسین اسماعیل زاده، دفاع چپ جوان و بابلی استقلال

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با سینا خادم پور مدافع-هافبک با استعداد استقلال

حسین حیدری در گفت و گو با استقلال نیوز: از ته قلبم استقلالیم؛ دوست داشتم با مجتبی جباری همبازی بشم

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با حسین حیدری، مجتبی جباریِ جدید آبی ها

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با محمدرضا فصیحی، گلری که شبیه حجازی دروازبانی می کند!

 

دیدگاه‌ها  
رسول تاجی
+2 #1 رسول تاجی 1398-04-15 12:00
لعنت به بدخواهان استقلال.

واقعا چجوری مفت مفت بازیکنا رو از دست می دن؟ یعنی
آنقدر پیچیده است مدیریت این جوان ها؟
نقل قول کردن
Javan
+2 #2 Javan 1398-04-15 22:56
کاملا درست و مورد تایید است ، راستی احمد نورالهی همونه که الان تو تیم لنگه و به استقلال گل زد ؟
اگه اینطوره که باید دقت داشت مار تو آستین نپرورانیم ، یه عده دونشون رو تو استقلال می خورن و تخمش را برای تیمهای دیگه میذارن، که اگه رفتن اونها بخاطر بی عرضگی و خیانت مدیران نفوذی استقلال باشه یه بحثه و اگه هم نامردی و خیانت بازیکن باشه یه بحث دیگس.
نقل قول کردن
سعید
-1 #3 سعید 1398-04-16 12:28
این مربی ایتالیایی هم که فقط همه رو انداخت بیرون کی پس بازی میکنه؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار