احمد مددی

متاسفانه در سال‌های وزارت مسعود سلطانی‌فر واژه "مدیریت" در باشگاه بزرگ استقلال(تاج) بیشتر شبیه یک شوخی بزرگ با هواداران است.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال(تاج) دیروز در تمرین این تیم حضور پیدا کرد تا از نزدیک شاهد آماده سازی بازیکنان برای دیدار مقابل شهر خودرو باشد. در حاشیه تمرین فرشید اسماعیلی به دلیل نامشخص بودن بندهایی از قراردادش که مورد تائید باشگاه نیست، به مددی اعتراض کرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که هافبک استقلال با عصبانیت به سرپرست باشگاه معترض شد و این موضوع در حضور برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی رخ داد. بعد از اعتراض اسماعیلی وی با ناراحتی محل تمرین آبی پوشان را ترک کرد اما سرمربی تیم استقلال در واکنش به حرکت هافبک تیمش وی را در اختیار باشگاه قرار داد. 

اسماعیلی شب گذشته با انتشار استوری در اینستاگرام خود به این اتفاق واکنش نشان داد که در ادامه مشاهده می کنید:

استوری‌ فرشید اسماعیلی

به گزارش استقلال نیوز، در پی انتشار این استوری توسط فرشید اسماعیلی باز هم باشگاه استقلال در اقدامی عجیب بیانیه ای علیه بازیکن خود منتشر کرد که برخی بند های آن عجیب و بسیار شوکه کننده است!چطور می شود که باگاه استقلال اینقدر راحت و بدون اندیشیدن به عواقب کار اسرار درونی باشگاه را فاش کرده و در معرض عموم می گذارد؟در بیانیه باشگاه علیه فرشید اسماعیلی آمده است:

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، روز گذشته در تمرین تیم فوتبال استقلال و در آستانه بازی حساس مقابل شهرخودرو مشهد، اتفاقی رقم خورد که در نهایت منجر به این شد تا محمود فکری سرمربی استقلال، فرشید اسماعیلی را در اختیار باشگاه قرار دهد.

باشگاه استقلال تمایلی به افشای این ماجرای درون تیمی نداشت ولی رسانه‌ای شدن آن اتفاق و در ادامه انتشار یک پست از سوی اسماعیلی، باشگاه استقلال را مجبور به اعلام چند نکته جهت روشن شدن ذهن هواداران گرامی کرد، این نکات به شرح زیر هستند:

1- در دوره مدیریتی سابق باشگاه استقلال قراردادی با فرشید اسماعیلی منعقد شده است. حدود کمتر از نیمی از  این مبلغ به علاوه باقی مانده مطالبات این بازیکن توسط آقای نامداری در همان لحظه به صورت چک به اسماعیلی داده شده که این چک نقد هم شده است.

2- فرشید اسماعیلی مدعی است مبلغ فوق را آقای نامداری به صورت هدیه به شخص او پرداخت کرده ولی آقای نامداري بر این حقیقت صحه گذاشته‌اند که این مبلغ به عنوان بخشی از قرارداد اسماعیلی به او پرداخت شده است و این مبلغ درچارچوب قرارداد اسماعیلی بوده است.

3- مبلغ پرداختی از سوی آقای نامداری پیش از شروع فصل به بازیکنان استقلال در قالب قرض الحسنه به باشگاه بوده و باشگاه استقلال باید این مبالغ را به ایشان بازگرداند. به همین دلیل ادعای دریافت هدیه از سوی آقای نامداری از طرف اسماعیلی، ادعایی مردود شمرده می‌شود چراکه این مبلغ باید به آقای نامداری پس داده شود و در صورتی که این پول برگردانده شود ولی جزئی از قرارداد اسماعیلی محسوب نشود، این بازیکن حدود ۵۰ درصد بیشتر از رقم مندرج در قراردادش را دریافت کرده است!

4- بدیهی است که نام بزرگ استقلال از هر نامی بزرگتر و خدمت کردن در قالب مدیریتی، فنی و بازیکنی در این باشگاه میلیاردها تومان ارزش دارد. حال قضاوت این جمله یک بازیکن خطاب به کادرفنی استقلال وقتی که می‌گوید "روی من برای بازی بعدی حساب نکنید"، را به هواداران استقلال می‌سپاریم.

5- فرشید اسماعیلی به زودی با حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال در خصوص رفتارش پاسخگو خواهد بود و مسئولان باشگاه استقلال منافع هواداران و تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه را به طور قطع در این ماجرا در نظر خواهند گرفت.

به گزارش استقلال نیوز، نه قصد داریم از فرشید اسماعیلی دفاع کنیم و نه می خواهیم تنبیه انضباطی بازیکن توسط باشگاه را امری نکوهیده جلوه دهیم.

به این معتقدیم در این سال ها فرشید اسماعیلی هم از نظر فنی افتی فاحش کرده و هم از نظر اخلاقی سقوطی عجیب داشته است. اما این دلیل نمی شود که مدیریت باشگاه استقلال که حکم پدر را برای بازیکنانش دارد اینگونه در این مواقع تمام اسرار درونی باشگاه را مو به مو برای عموم فاش کند در حالیکه بهترین کار در این مواقع حل مشکل در سکوت خبری و بدون افشای رسانه ای آن است.

فرشید اسماعیلی به طرز توهین آمیزی به سرپرست باشگاه اعتراض کرد، توسط کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفت و می بایست به کمیته انضباطی برود و تبعات این اقدام ناپسند خود را هم بپذیرد.

اما اینکه باشگاه استقلال در بیانیه ای مضحک کلمه به کلمه اتفاقات درون تیمی را برای دیگران رونمایی می کند تنها یک دلیل دارد و آن هم هدف و برنامه ای که شخص بیانیه نویس برای ایجاد حاشیه و برهم زدن آرامش تیم دارد.

"مدیریت" واژه ای است که در سال های ننگین وزارت مسعود سلطانی فر بر ورزش کشور بیشتر به یک شوخی بزرگ با استقلال و هوادارانش می ماند.

اینکه بیانیه نویس باشگاه استقلال کیست و کانال رسمی توسط چه کسی مدیریت می شود بر ما پوشیده است. تنها می دانیم که محمد کاظمی مدیر رسانه ای تیم استقلال همانند بیاینه های قبلی از چرایی و نحوه صدور و انتشار آن بی خبر است!

البته این بی خبری دلیل قابل قبولی برای عدم مواخذه او نیست چرا که همگان او را به عنوان مدیر رسانه ای تیم می شناسند اما باید مشخص شود چرا در باشگاه بزرگی همچون استقلال هر کسی ساز خود را می زند و این بیانیه ها از کجا و مشخصا از سوی چه کسی خط دهی می شوند؟

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

         


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ اسماعیلی در اختیار باشگاه قرار گرفت؛ کاپیتان غفوری اختصاصی تمرین کرد

وزارت ورزش دست بردار نیست/ هیات مدیره در آستانه استعفا؛ برهم زدن آرامش استقلال حربه همیشگی سلطانی فر

اختصاصی استقلال نیوز/ دروغی دیگر از آقای زاده؛ پانزده روز گذشت ولی مدیرعامل استقلال مشخص نشد!

باز هم بیانیه مضحک باشگاه استقلال/ زکریا مرادی باید راهی خدمت سربازی شود!

استقلال جولانگاه مدیریت ابلهانه / اندکی بعد از بیانیه سراسر توهین باشگاه استقلال به شفر، وکیل او دریافت وجه را تایید کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار