تخلف باشگاه پیروزی

اقدام عجولانه باشگاه پیروزی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، تبعات سنگینی برای این تیم در پی خواهد داشت.

   

در مطلبی که هفته گذشته در استقلال نیوز منتشر شد{از اینجا بخوانید} صراحتا نگرانی خود بابت رفتار مدیران باشگاه پیروزی(پرسپولیس) در دور زدن قوانین فیفا و جرایم احتمالی این اقدام غیر قانونی برای این تیم و فوتبال ایران را گوشزد کردیم اما گویی گوش شنوایی برای شنیدن وجود ندارد.

مدیران تیم دوم پایتخت با علم به اینکه می‌دانستند نمی توانند بدهی کالدرون را در زمان مقرر پرداخت کنند، خریدهای انجام شده خود را قبل از مهلت مقرر فیفا و بسته شدن پنجره نقل‌و انتقالاتی در سازمان لیگ ثبت کردند تا به خیال خود مشکلی برای همراهی این بازیکنان در لیگ قهرمانان و مسابقات فصل بعد لیگ برتر نداشته باشند!

موضوعی که از دید فیفا دور زدن قانون و توهین به قوانین است همان موردی است که النصر عربستان به آن رجوع و همچنان پرونده این تخلف در دادگاه CAS در جریان است و تبعات سنگینی هم برای این تیم خواهد داشت!

شب گذشته صدری عضو هیات مدیره باشگاه پیروزی(پرسپولیس) در مصاحبه با یکی از برنامه‌های صدا و سیما رسما و علناً گفت:

بله، ما خریدهای خودمان را خدا را شکر زودتر ثبت کردیم که اگر پنجره نقل انتقالات تیم ما بسته شد مشکلی برای همراهی بازیکنانمان نداشته باشیم!

اگر صحبت‌های ایشان با ترجمه به فیفا ارسال شود آیا فیفا در قبال این تخلف و قانون‌گریزی سکوت می‌کند و یا همچون شکایت النصر سعی به مماشات خواهد داشت؟
خیر؛ مشخصا فیفا دیگر مطمئن می شود تیم مذکور در دور زدن قانون «يد طولایی» دارد و جریمه و محرومیتی سنگین(حتی سقوط به دسته پایین‌تر) برای این تیم متخلف در نظر خواهد گرفت.

ما پیش از این برای جلوگیری از یک آبروریزی بین‌المللی بزرگ دیگر به فدراسیون فوتبال اخطار داده و خواستار این شدیم به مدیران تیم پیروزی(پرسپولیس) اعلام کند فکر دور زدن قانون را از سر خود بیرون کرده و همچون تمامی تیم های دیگر پایبند به قوانین فیفا باشند و خود نیز از همکاری با این تیم در ثبت غیرقانونی قرارداد بازیکنان پرهیز کند اما گویی نتیجه‌ای حاصل نشد.

حال پس از این امیدوارم همچون پرونده‌های مشابه ما و هواداران دیگر فوتبال را متهم به وطن فروشی، جاسوسی، بی غیرتی و ... نکنند بلکه ما به عنوان یک رسانه ورزشی موظف هستیم دغدغه‌های ورزشی که مغایر با منافع ملی است را به مسئولین گوش زد کنیم.

 

اخبار فوتبال ایران

 

 


 مطالب مرتبط:

باز هم دور زدن فیفا توسط باشگاه پیروزی؛ محرومیت‌هایی که درس عبرت نمی شود!

اختصاصی استقلال نیوز/ با اجرای سلیقه ای قانون، آیا نباید به دیگران برای قانون شکنی حق داد؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار