بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با وجود اینکه استقلال تعداد زیادی از بازیکنانش را مقابل تراکتور در اختیار نداشت ولی بازی خوبی را مقابل این تیم انجام داد که قابل تحسین بود.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در مورد شرایط استقلال و نتایج این تیم با هدایت فرهاد مجیدی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

*  بازی استقلال مقابل تراکتور قابل تحسین بود

تیم استقلال با وجود شرایط خاصی که داشت و چند بازیکنش دچار ویروس کرونا شدند و چند بازیکن نیز مصدوم، بازی خوبی برابر تراکتور تبریز انجام داد.برای بررسی عملکرد یک تیم، باید همه جوانب را در نظر بگیرید. تیمی که بازیکنانش را نصفه و نیمه در اختیار داشت و تنها دو جلسه تمرین کرد، بازی خوبی به نمایش گذاشت و این قابل تحسین است. فرشید اسماعیلی مدت زیادی مصدوم بود و بازی خوبی انجام داد. شیخ دیاباته هم فکر نمی‌کردم بتواند کامل بازی کند، اما عملکرد بدی نداشت.

 * استقلال جلوی تراکتور می توانست برنده باشد

این بیماری باعث شده است که بازیکنان استرس زیادی داشته باشند، اما با این شرایط، استقلال می‌توانست توسط مهدی قائدی برابر تراکتور به گل برسد. علاوه بر این، موقعیت آنچنانی به تراکتور ندادند، تیمی که از سه کاپیتان تیم ملی فوتبال بهره می‌برد. تراکتور به غیر از احسان حاج‌صفی که از ابتدا بازی کرد، از تجربه مسعود شجاعی و اشکان و دژاگه در نیمه دوم بهره برد. در مجموع گرفتن چهار امتیاز از تراکتور در دو بازی رفت و برگشت نمی‌تواند بد باشد.

 * مجیدی باید طبق قراردادش بماند و کارش را اتجام دهد

شنیده‌ام مجیدی یک سال و نیم با استقلال قرارداد دارد. وقتی او قرارداد دارد، بحث ماندن و رفتنش معنی ندارد و باید طبق قرارداد بماند و کارش را انجام دهد.

 * وزارت ورزش در انتخاب های استقلال نقش اصلی را دارد

شک نکنید وزارت ورزش و جوانان روی انتصاب‌های استقلال و پرسپولیس اشراف دارد. البته مدیرعامل اختیار جابه‌جایی دارد، اما وزارت ورزش است که روی انتصاب‌ها اشراف دارد. تا زمانی که باشگاه‌ها خصوصی نشوند هیچ چیزی درست نمی‌شود. هر مدیرعاملی یکی دو سال کار می‌کند و سپس توسط وزارت ورزش جانشین دیگری معرفی می‌شود. اگر در باشگاهی مثل تراکتور غزل و نسبی صورت می‌گیرد، خصوصی بوده و هر کسی را بخواهند، می‌گذارند و نمی‌توانید بگویید چرا این مدیر را انتخاب کردید.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: برگزاری لیگ ارزشی ندارد که جان یک نفر از بین برود؛ باید دست به دعا شویم که کسی کرونا نگیرد

بهتاش فریبا: امیدوارم مجیدی پنج سال روی نیمکت استقلال بنشیند؛ سعادتمند دل شیر داشت که به استقلال آمد

بهتاش فریبا: امیدوارم فوتبالی‌ها باید برای فوتبال تصمیم بگیرند؛ جان مردم مهم است یا قهرمانی؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار