ترکیب استقلال مقابل تراکتور

ترکیب استقلال(تاج) ایران در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فصل 1399/1400 مقابل تراکتور تبریز مشخص شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) برای دیدار مقابل تراکتور تبریز از هفته یازدهم لیگ برتر فصل 1399/1400 که از ساعت 14:30 امروز(دوشنبه 29 دی 99) در ورزشگاه یادگار امام تبریزبرگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

محمد رشید مظاهری، محمد دانشگر، محمد حسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته

ترکیب استقلال مقابل تراکتور

به گزارش استقلال نیوز، بی تردید دیدار مقابل تراکتور یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل استقلال است. آبی های پایتخت که با توقف در دربی صدر جدول را از دست دادند، امروز برای بازگشت مجدد به صدر جدول تلاش خواهند کرد و این میل به صدرنشینی از ترکیب هجومی محمود فکری کاملا مشخص است. فکری امروز استقلال را با ترکیب 4231 ارنج کرده و به نوعی دو مهاجم کاذب هم در ترکیب خود قرار داده است.

شاید قرار گرفتن شیخ دیاباته از ابتدا در ترکیب استقلال نقطه قوت تصمیمات فنی محمود فکری باشد که البته به نوبه خود ریسک بزرگی خواهد بود. البته درست است که استقلال امروز روی کاغذ با 3 مهاجم به میدان خواهد آمد اما در موقع دفاع، ارسلان مطهری و مهدی قایدی به خط هافبک اضافه خواهند شد تا تراکم بیشتر بازیکنان در این محدوده، کفه ترازو میانه میدان را برای استقلال سنگین تر کند.

* همچون دیدارهای گذشته محمد رشید مظاهری انتخاب اول کادرفنی درون دروازه استقلال است. در این میان نباید از تلاش ها سید حسین حسینی در تمرینات و نیمکت نشینی بدون حاشیه او غافل شویم.

در خط دفاعی عارف غلامی بعد از دو نمایش کابوس بار مقابل آلومینیوم و پیروزی به نیمکت تبعید شد تا محمد دانشگر زوج محمد حسین مرادمند در مرکز خط دفاعی باشد. البته دلیل نیمکت نشینی های مداوم سیاوش یزدانی هنوز بر ما مشخص نیست و امیدواریم این مدافع خوب اصفهانی به زودی با متقاعد کردن مربیان از لحاظ فنی در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد.

با توجه به مصدومیت احمد موسوی، امروز وریا غفوری به پست اصلی خود یعنی دفاع راست برگشت و محمد نادری هم در دفاع چپ قرار گرفت تا نمایش غیر قابل قبولش در دربی را جبران کند.

در خط میانی باز هم زوج مسعود ریگی و مهدی مهدی پور میدان داری خواهند کرد. با توجه به مصدومیت رضاوند جلوتر از این دو داریوش شجاعیان در ترکیب قرار گرفته و به فرشید اسماعیلی ترجیح داده شده است.

در خط حمله اما محمود فکری از سه مهاجم استفاده کرده است. در سمت راست امیر ارسلان مطهری و در چپ خط حمله مهدی قایدی بازی خواهند کرد که در مواقعی که توپ در اختیار تراکتوری ها قرار دارد این دو به خط میانی اضافه می شوند و در کارهای تدافعی شرکت خواهند کرد.

در نوک خط حمله هم شیخ دیاباته برای اولین بار در این فصل از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفته است و امیدواریم طلسم گل نزدن هایش در این فصل در یادگار امام تبریز که خاطرات خوبی از آن دارد شکسته شود.

** نیمکت نشینان استقلال در این بازی عبارتند از: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی مقدم، عارف غلامی، متین کریم زاده، فرشید اسماعیلی، سینا خادم پور، بابک مرادی، آرش داج لیری، محمدحسین فلاح.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم اراک؛ رضاوند نیمکت نشین شد، اسماعیلی فیکس!

هفته نهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل گل گهر؛ نیمکت نشینی اسماعیلی و میلیچ!

هفته هشتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال در شهرآورد نود و سوم؛ نه ریسکی در کار است و نه شیخ!

هفته هفتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ قایدی نیمکت نشین، ریگی و غفوری فیکس!

هفته ششم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل شهر خودرو؛ حضور خاقانی جوان در روز کاپیتانی شجاعیان

هفته پنجم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان؛ باقری، فرمانده آبی ها مقابل برزیل ایران!

هفته چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پبکان؛ بدون تغییر در باتلاق قدس!

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی؛ رونمایی از سه ستاره‌ جدید!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد خورستان؛ فکری به ترکیب برنده دست نزد!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان؛ رونمایی فکری از استقلال مدل 1400 با پنجره بسته!

دیدارهای استقلال در فصل 1399/00

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار