ترکیب استقلال در دربی 87

ترکیب استقلال تهران برای دیدار مقابل پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فصل 1397/98 اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فصل 1397/98 به شرح زیر خواهند بود:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، وریا غفوری، طارق همام، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری، مرتضی تبریزی

شماتیک ترکیب استقلال

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر در این دیدار از آرمین سهرابیان در قلب دفاع استفاده خواهد کرد تا روزبه چشمی به خط هافبک اضافه و جایگزین فرشید باقری در مرکز خط میانی آبی پوشان شود.

* مهدی رحمتی همچون بازی های گذشته درون دروازه قرار گرفت تا مصدومیت بدهنگام حسینی در آغاز فصل، بزرگترین بدشانسی این عقاب جوان باشد.

** ترکیب خط دفاعی استقلال نسبت به بازی های قبل باز هم دچار تغییر شد! آرمین سهرابیان و پژمان منتظری در قلب دفاع، میلاد زکی پور در سمت چپ و وریا غفوری در سمت راست بازی خواهند کرد.

*** فرشید باقری همانند دیدار برگشت مقابل السد که به دلیل محرومیت بازی نکرد، امروز به دلایل تاکتیکی از ترکیب استقلال خارج شد تا روزبه چشمی جاای او را در میانه میدان پر کند. احتمالا با آمدن روزبه به مرکز خط میانی، علی کریمی برای اضافه شدن به کارهای هجومی آزادتر خواهد بود. طارق همام در سمت راست و روح الله باقری در سمت چپ دو وینگر استقلال خواهند بود و فرشید اسماعیلی نیز پشت سر مهاجم و به عنوان هافبک-مهاجم بازی خواهد کرد. البته فرشید اسماعیلی در جریان بازی پست ثابتی نخواهد داشت و جابجایی بین او و روح الله باقری در سمت چپ به احتمال فراوان بارها اتفاق خواهد افتاد و این دو بازیکن تکنیکی آبی ها بلای جان قرمزهای پایتخت خواهند بود.

**** تک مهاجم استقلال در این دیدار مرتضی تبریزی است که به تناوب و در حین برگزاری بازی احتمال تغییر پست او با روح الله باقری وجود دارد.

به گزارش استقلال نیوز، نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: الحاجی گرو، فرشید باقری، سید حسین حسینی، مهدی قائدی، الهیار صیادمنش، فرشاد محمدی مهر، محمد دانشگر، رضا آذری و سجاد آقایی.

به هر حال هرچه باشد و هر بازیکنی در هر پستی به بازی گرفته شود مهم برد و پیروزی تیم محبوبمان در این دیدار است. جوانان استقلال از جمله مهدی قائدی و الهیار صیادمنش می توانند در نیمه دوم سورپرایزهای شفر لقب بگیرند و فرشید باقری هم گزینه مناسبی برای تقویت خط میانی استقلال در نیمه دوم خواهد بود.

به امید بردی خوب برای استقلال بزرگ..

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پیکان؛ سایه ای از آن تیم رویایی باقی نمانده!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ حضور آرمین در فرماندهی باقری!

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی؛ مرتضی، تبریزی ها را سورپرایز می کند!

هفته چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی جم؛ دانشگر فرمانده خط میانی در جهنم جم!

هفته پنجم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان؛ از روح‌الله به فرشید؛ باقری به جای باقری!

هفته هفتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نساجی قائمشهر؛ رحمتی همچنان دروازه بان اول!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار