ترکیب استقلال مقابل سپاهان

ترکیب استقلال تهران برای دیدار  هفته دهم لیگ برتر فصل 1397/98 مقابل سپاهان اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سپاهان از هفته دهم لیگ برتر فصل 1397/98 به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی، اللهیار صیادمنش

ترکیب استقلال مقابل سپاهان

به گزارش استقلال نیوز، بازی مقابل سپاهان، حساس ترین دیدار این فصل استقلال است. شفر خوب می داند پیروزی در این دیدار فینال گونه مقابل شاگردان امیر قلعه نوعی به معنای خروج کامل از بحران ابتدای فصل است و آبی پوشان را در مسیر قهرمانی قرار می دهد.

استقلالی ها نسبت به دیدار هفته گذشته مقابل سایپا با دو تغییر اجباری در زمین حاضر خواهند شد. پژمان منتظری مصدوم است و آرمین سهربیان 4 اخطاره و محروم.

* سید حسین حسینی که هفته گذشته بعد از یازده بازی نیمکت نشینی، به دلیل مصدومیت رحمتی مقابل سایپا به میدان رفت، امروز هم دروازبان اصلی استقلال است و مهم تر از این کاپیتان و لیدر وینفرید شفر. این بهترین موقعیت برای او است که از مصدومیت رحمتی نهایت استفاده را ببرد و جایگاهش درون دروازه آبی پوشان را مستحکم کند.

** خط دفاع استقلال اما نسبت به هفته قبل دو تغییر اجباری دارد. پژمان منتظری به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد تا روزبه چشمی که بدلیل مصدومیت مقابل سایپا غایب بود، به جای او به قلب دفاع برگردد و محمد دانشگر باز هم با توفیقی اجباری در ترکیب استقلال قرار بگیرد. امیدواریم اعتماد به نفس از دست رفته دانشگر روز به روز بیشتر شود و او به مهره ای قابل اتکا در خط دفاعی استقلال تبدیل شود.

در سمت راست خط دفاعی همچون دیدارهای قبل، وریا غفوری به بازی گرفته شد و در سمت چپ میلاد زکی پور جلوتر از میثم تیموری رها شده از بند مصدومیت جایگزین آرمین سهرابیان شد. در ادامه فصل شفر می تواند با بازی دادن تدریجی به دو مدافع کناری آینده دار فوتبال ایران یعنی تیموری و محمدی مهر و زوج سازی در چپ و راست، همچون سال های نه چندان دور، کناره هایی قدرتمند و مخرب برای استقلال تشکیل دهد.

*** در خط میانی باز هم فرشید باقری و علی کریمی به عنوان دو هافبک دفاعی بازی می کنند. الهیار صیادمنش و مهدی قائدی به عنوان بال های چپ و راست به بازی گرفته شدند و طارق همام هم به عنوان هافبک بازیساز و پشت تک مهاجم آبی ها بازی خواهد کرد. البته ترکیب خط میانی و حمله استقلال شناور است و جابجایی پست در خط میانی خصوصا در فاز هجومی به وفور دیده می شود. فرشید اسماعیلی اگر به طور کامل از بند مصدومیت رها شده باشد می تواند گزینه اصلی تعویض در خط میانی آبی پوشان باشد اما ما امیدواریم شرایط بازی به نحوی باشد تا جوانانی مثل رضا آذری هم بتوانند در این دیدار خودنمایی کنند.

**** مرتضی تبریزی در این دیدار هم تک مهاجم آبی پوشان خواهد بود اما در جریان بازی و به تناوب جای خود را با صیادمنش تغییر خواهد داد. احتمال بازی دادن شفر به روح الله باقری با تکنیک در این دیدار بسیار بالاست اما باید دید با توجه به شرایط بازی او به کدام مهاجم نیمکت نشینش بازی خواهد داد.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته نهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل سایپا؛ دروازبانی حسینی شاکی در روز بی دفاعی آبی ها!

هفته هشتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال در دربی هشتاد و هفت؛ یورش در غیاب فرمانده جدید به اردوگاه قرمزها!

هفته هفتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نساجی قائمشهر؛ رحمتی همچنان دروازه بان اول!

هفته ششم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان؛ عقاب جوان از قفس شفر می پرد!

هفته پنجم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان؛ از روح‌الله به فرشید؛ باقری به جای باقری!

هفته چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی جم؛ دانشگر فرمانده خط میانی در جهنم جم!

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی؛ مرتضی، تبریزی ها را سورپرایز می کند!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ حضور آرمین در فرماندهی باقری!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پیکان؛ سایه ای از آن تیم رویایی باقی نمانده!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار