بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باید به رضا حسن زاده که آرش داجلیری ساخته و فرهاد مجیدی که در این شرایط سخت به این بازیکن جوان اعتماد کرد تبریک بگویم.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در مورد دیدار امروز پنجشنبه هفته جاری استقلال برابر نساجی قائمشهر از هفته بیست و پنجم لیگ برتر،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

           

* دیدار استقلال و نساجی؟

خوشحالم که تعداد بچه های استقلال در لیگ برتر به عنوان سرمربی زیاد شده است. این موضوع نشان می دهد که آبی پوشان تنها فوتبال بازی نکرده اند، بلکه به مربیگری هم فکر می کردند و حالا نزدیک به ۶ استقلالی هدایت تیم های مختلف را در لیگ برتر به عهده دارند. هفته گذشته استقلال بازی خوبی برای صنعت نفت انجام داد. به نتیجه آن که بُرد آبی پوشان بود کاری ندارم اما استقلال خوب فوتبال بازی کرد. نمی دانم تغییر سیستم اجباری بود یا انتخابی اما همین تغییر جواب داد و استقلال توانست در هوای گرم و شرجی آبادان به یک برد خوب دست پیدا کند. خوشبختانه استقلالی ها از نظر بدنی در شرایط خوبی بودند و مطمئنا برای دیدار برابر نساجی، ریگی هم به سایر بازیکنان اضافه خواهد شد و دستِ فرهاد برای انتخاب بازیکن باز خواهد بود.

* نساجی قائمشهر؟

این تیم بسیار سختکوش است. از زمانی که فکری به عنوان سرمربی در این تیم شروع به کار کرده، نتایج خوبی کسب کرده و مطمئنا به دنبال ارائه یک بازی خوب برابر استقلال است تا بتواند دستِ پُر به مازندران بازگردد و همین مسئله باعث خواهد شد که بازی زیبا و هجومی را از دو تیم شاهد باشیم.

* گفته می شود استقلال از لحاظ بدنی و تاکتیکی افت کرده است؟

فکر می کنم یک مقدار نسبت به اوایل که فرهاد به عنوان سرمربی انتخاب شد، شرایط فرق کرده باشد. شما اگر می خواهید اندازه های یک مربی را به دست بیاورید باید ببینید داشته هایش چقدر بوده است. او نزدیک به ۱۳ بازیکنش را به دلیل ویروس کرونا از دست داده بود، از روزی که مجیدی به استقلال آمد، هرگز یک تیم کامل را در اختیار نداشت و دستِ او بسته بود. فرشید اسماعیلی، یزدانی و برخی بازیکنان دیگر همه غایب بودند اما حالا با بازگشت تعدادی از آنها شرایط بهتر شده و ما دیدیم که استقلال برابر تراکتور و نفت آبادان بازی بسیار خوبی انجام داد. نقطه عطف بازی استقلال برابر صنعت نفت، جرأت استفاده کردن از یک بازیکن جوان به نام داجلیری بود. من به حسن زاده که چنین بازیکنانی را ساخته تبریک می گویم. همچنین به فرهاد مجیدی باید تبریک گفت که در آن شرایط سخت به این بازیکن جوان اعتماد کرد و او هم جواب اعتماد مجیدی را کاملا داد. مطمئنم تغییر داجلیری فقط به این دلیل بود که وریا باید در شرایط بازی قرار می گرفت زیرا او مدتها به دلیل مبتلا به کرونا در قرنطینه بود، باید رفته رفته بازی می کرد تا آماده شود اما در مجموع خوشحالم که مجیدی از بازیکنان جوان استفاده خواهد کرد و آنها می توانند آینده استقلال را تضمین کنند.

* آیا استقلال می تواند در جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کند؟

گرفتن سهمیه و قهرمانی در جام حذفی برای استقلال دور از دسترس نیست. امیدوارم که آنها بتوانند به قهرمانی در جام حذفی دست پیدا کرده و در پایان لیگ نوزدهم هم خود را بالاتر از جایی که الان قرار دارند، در جدول برسانند.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: عملکرد استقلال مقابل تراکتور قابل تحسین بود؛ وزارت ورزش در انتخاب های استقلال نقش اصلی را ایفا می کند

بهتاش فریبا: برگزاری لیگ ارزشی ندارد که جان یک نفر از بین برود؛ باید دست به دعا شویم که کسی کرونا نگیرد

بهتاش فریبا: امیدوارم مجیدی پنج سال روی نیمکت استقلال بنشیند؛ سعادتمند دل شیر داشت که به استقلال آمد

بهتاش فریبا: امیدوارم فوتبالی‌ها باید برای فوتبال تصمیم بگیرند؛ جان مردم مهم است یا قهرمانی؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار