ترکیب استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

ترکیب استقلال تهران برای دیدار معوقه از هفته ششم لیگ برتر فصل 1397/98 مقابل نفت مسجد سلیمان اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار معوقه مقابل نفت مسجد سلیمان از هفته ششم لیگ برتر فصل 1397/98 به شرح زیر خواهند بود:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری، الهیار صیادمنش

ترکیب استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

به گزارش استقلال نیوز، استقلال برای بهبود شرایطش در جدول رده بندی از این بازی فقط و فقط برد می خواهد. شاگردان شفر در هفته سوم تنها پیروزی این فصل را بدست آوردند و از 4 دیداری بعدی به یک باخت و 3 تساوی بدون گل رسیدند. تنها راه فرار استقلال از شرایط کنونی فقط کسب 3 امتیاز است و اگر استقلال در این بازی هم نتواند به پیروزی برسد باید لقای قهرمانی را به عطایش ببخشد!

چهار روز پس از برتری استقلال در دیدار حساس مرحله 1/16 نهایی جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان، آبی ها دوباره در ورزشگاه شهید محمدی بابایی این شهر به مصاف شاگردان مرزبان خواهند رفت. شفر نسبت به دیدار قبل 3 تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرده که مهم ترین آن بازگشت روزبه چشمی به قلب خط دفاع است.

* همچون دیدارهای گذشته باز هم سید مهدی رحمتی در ترکیب استقلال قرار گرفت تا گلر با تجربه آبی ها در یازدهمین دیدار آبی ها در تمامی رقابت های این فصل به عنوان کاپیتان درون دروازه قرار گرفته باشد.

** نیمکت نشینی آرمین سهرابیان و بازگشت مجدد چشمی به قلب دفاع، تنها تغییر شفر در خط دفاعی تیم است. زوج منتظری-چشمی در قلب خط دفاع و زکی پور در چپ و غفوری در راست؛ 4 بازیکن دفاعی استقلال در این دیدار هستند.

*** در مرکز میدان، فرشید باقری بعد از 2 بازی نیمکت نشینی دوباره در ترکیب قرار گرفت تا به همراه علی کریمی میدان داری کند. الهیار صیادمنش همچون دیدار جام حذفی در این دیدار هم هافبک راست است. عدم هماهنگی الهیار و وریا در بازی قبلی کاملا مشهود بود ولی امیدواریم در این دیدار این دو به هماهنگی رسیده باشند. در سمت چپ مهدی قائدی از ابتدا به بازی گرفته شد تا شفر به نوعی بابت تعویضش در دیدار جام حذفی از او دلجویی کرده باشد. فرشید اسماعیلی هم به عنوان هافبک-مهاجم پشت سر تنها مهاجم آبی ها بازی خواهد کرد و وظایف تاکتیکی متفاوتی در زمان حمله و دفاع خواهد داشت. 

**** روح الله باقری که گل صعود استقلال به مرحله 1/8 جام حذفی را به ثمر رساند، در این دیدار از ابتدا به بازی گرفته شد تا به عنوان مهاجم نوک آبی پوشان به میدان برود. باقری نسبت به گرو و تبریزی بازی های بهتری ارائه داده و بی شک اگر هواداران هم می خواستند ترکیب استقلال را مشخص کنند، او گزینه اول برای خط حمله بود.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار امروز از ساعت 18:15 برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد پیروزی و کسب 3 امتیاز حساس توسط تیم محبوبمان باشیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پیکان؛ سایه ای از آن تیم رویایی باقی نمانده!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ حضور آرمین در فرماندهی باقری!

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی؛ مرتضی، تبریزی ها را سورپرایز می کند!

هفته چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی جم؛ دانشگر فرمانده خط میانی در جهنم جم!

هفته پنجم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان؛ از روح‌الله به فرشید؛ باقری به جای باقری!

هفته هفتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نساجی قائمشهر؛ رحمتی همچنان دروازه بان اول!

هفته هشتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال در دربی هشتاد و هفت؛ یورش در غیاب فرمانده جدید به اردوگاه قرمزها!

دیدگاه‌ها  
فرانچسکو توتی
+1 #1 فرانچسکو توتی 1397-07-14 21:24
امیدوارم حسینی از استقلال نره
چون با رفتنش بعدها چوبش رو خواهیم خورد
رحمتی چند سال دیگه میتونه بازی کنه؟
دورتموند رو ببینید ؛ وایندرفلر تو اوج چون سنش رفته بالا الان ذخیره ی رومن بورکی جوان شده فقط بازی های جام حذفی رو بازی میکنه.
نیمکت نشینی محض حسینی اشتباه کبیر و بی جبرانیه.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار