ترکیب استقلال مقابل سایپا

ترکیب استقلال تهران برای دیدار  هفته نهم لیگ برتر فصل 1397/98 مقابل سایپا اعلام شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سایپا از هفته نهم لیگ برتر فصل 1397/98 به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی، اللهیار صیادمنش

شماتیک ترکیب استقلال مقابل سایپا

به گزارش استقلال نیوز، آبی پوشان که 13 ملی پوش در ترکیب تیم های ملی داشتند، تنها با دو جلسه تمرین  بعد از پایان تعطیلات فیفادی آماده مصاف حساس با سایپاش شدند. در این بین محرومیت زکی پور به دلیل اخراج در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان و مصدومیت روزبه چشمی که باز هم در دیدار ملی برای او پیش آمد و همچنین مصدومیت فرشید اسماعیلی در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، کار وینفرید شفر در این دیدار را سخت تر از قبل کرد.

* وینفرید شفر در این دیدار سنت شکنی کرد و بالاخره در دوازدهمین بازی این فصل آبی پوشان در تمامی رقابت ها، این شانس را به سید حسین حسینی داد تا بتواند شایستگی های خود را درون دروازه نشان دهد. شاید اعتراض حسینی بعد از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان و تهدید او به ترک استقلال در نیم فصل، شفر را به این وا داشت نیم نگاهی به این دروازبان جوان ولی با تجربه خود نیز داشته باشد. البته حسینی در این دیدار در غیاب روزبه چشمی کار دشواری مقابل مهاجمان سایپا خواهد داشت.

** روزبه چشمی در بازی دوستانه تیم ملی دچار مصدومیت شد تا متاسفانه این دیدار را از دست بدهد. محرومیت زکی پور از حضور در این دیدار هم موجب شد تا سهرابیان به دفاع چپ برود و در نتیجه شفر باز هم به دانشگر در مرکز خط دفاعی اعتماد کند. دانشگر در شکست 3 بر یک استقلال مقابل السد، بدترین تعویضی شفر در مدت حضورش به عنوان سرمربی آبی پوشان بود و از آن روز به نیمکت تبعید شد ولی در این دیدار به اجبار به عنوان زوج منتظری در قلب خط دفاعی مقابل تیم سابق خود به میدان خواهد رفت. امیدواریم دانشگر امروز با انگیزه مقابل هم بازی های سابق خود به میدان برود. وریا غفوری امروز هم در سمت راست خط دفاعی استقلال به بازی گرفته شد.

*** در خط میانی فرشید باقری و علی کریمی به عنوان دو هافبک دفاعی بازی می کنند. الهیار صیادمنش به عنوان هافبک راست و مهدی قائدی به عنوان هافبک چپ به بازی گرفته شدند و طارق همام بعد از برطرف شدن مصدومیتش به عنوان هافبک بازیساز و پشت تک مهاجم آبی ها بازی خواهد کرد. البته در هنگام حمله قائدی و صیادمنش به خط حمله اضافه می شوند، کریمی به خط دفاع می رود و دو دفاع چپ و راست استقلال به عنوان وینگر عمل می کنند تا ترکیب استقلال از 451 به 343 تغییر کند.

*** مرتضی تبریزی امروز به عنوان مهاجم هدف به بازی گرفته شد تا الحاجی گرو و روح الله باقری از روی نیمکت شاهد بازی باشند. حضور باقری با توجه به تکنیک خوبش به عنوان بازیکن تعویضی در این دیدار محتمل تر از سایر گزینه هاست.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته هشتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال در دربی هشتاد و هفت؛ یورش در غیاب فرمانده جدید به اردوگاه قرمزها!

هفته هفتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نساجی قائمشهر؛ رحمتی همچنان دروازه بان اول!

هفته ششم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان؛ عقاب جوان از قفس شفر می پرد!

هفته پنجم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان؛ از روح‌الله به فرشید؛ باقری به جای باقری!

هفته چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی جم؛ دانشگر فرمانده خط میانی در جهنم جم!

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل تراکتورسازی؛ مرتضی، تبریزی ها را سورپرایز می کند!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ حضور آرمین در فرماندهی باقری!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پیکان؛ سایه ای از آن تیم رویایی باقی نمانده!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار